Przerywniki | Misje głównego wątku poradnik Saints Row: Gat out of Hell
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przerywniki
W tej kategorii znalazły się zadania na tyle krótkie albo łatwe do wykonania, że w praktyce stanowią formalności. Większość z nich dotyczy zdobywania nowego sprzętu, takiego jak Seven Deadly Weapons bądź zbierania nagród za inne, większe zadania.
Gear Up/Czas się wyposażyć
Banalnie proste zadanie, które otrzymasz po ukończeniu treningu latania. Wystarczy, że dokonasz zakupów w dowolnym sklepie z bronią. Nie jest istotne co i za ile kupisz, liczy się sam fakt odwiedzenia sklepu i zrobienia zakupów. Najszybciej ukończysz to zadanie opuszczając budynek Ultoru i idąc cały czas prosto. Automat z bronią znajduje się na wzniesieniu. Najłatwiej dostać się tam z pomocąskoku i krótkiego lotu.
Take a break/Chwila na relaks
Zadanie otrzymasz na początku gry, po zaliczeniu szkolenia z latania. Udaj się we wskazane przez grę miejsce. Po północnej stronie zaznaczonego obszaru, na dachu, znajdziesz stojący przed telewizorem fotel. Usiądź w nim, a zyskasz jedną z Seven Deadly Weapons - Armchair-A-Geddon.
Access the Secret Chamber/Wejdź do tajemnej komnaty
Zadanie otrzymasz po przejęciu wszystkich pięciu Marshalling Grounds. Po zajęciu ostatniego zauważysz na mapie nowy portal, znajdujący się w pobliżu wieży Szatana. Przenieś się w tamto miejsce. W środku znajdziesz jedną z siedmiu Seven Deadly Weapons, Uriel's Edge.
Arcane Lessons/Lekcje Magii
Każdy z sojuszników zaoferuje ci trening nowych Mocy. Znacznik rozpoczęcia misji znajdziesz obok nich, w tym samym miejscu, gdzie podjąłeś się jednego z zadań wchodzących w skład Charge Halo. Wyjątkiem Vlad, który przeprowadzi się do swojego zamku. Znajdziesz go szczycie jednej z wież.
W każdym z czterech treningów twoim zadaniem będzie pokonanie kilku grup przeciwników z pomocą nowo nabytych Mocy. Wpierw będziesz musiał pokonać jednego wroga, później małą grupę, w tym zazwyczaj przeciwników latających. Przeciwnicy nie będą cię atakować, a śmierć nie spowoduje przegrania misji.
Shawarma/Shoarma
Zadanie dostępne po przejęciu wszystkich dzielnic, czyli zrekrutowaniu wszystkich sojuszników, a następnie zaliczeniu wszystkich Akcji i Celów. Przejętą dzielnicę rozpoznasz po tym, że zmnieniła kolor na fioletowy. Po zdobyciu wszystkich podejdź do znacznika ustawionego w siedzibie Ultoru i obejrzyj przerywnik filmowy.