Akcje | Akcje, cele, sklepy, portale i zadania losowe poradnik Saints Row: Gat out of Hell Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016 99 Następna Akcje, cele, sklepy, portale i zadania losowe Cele Poprzednia Misje głównego wątku Przerywniki Piekielny Pośpiech1 – Na szczycie wieży. Trudność niska. 2 – Przed wejściem do budynku. Trudność niska. 3 – Na ziemi, pod wodospadami lawy. Trudność średnia. 4 – Na łuku. Trudność wysoka. 5 – Na dachu najwyższego budynku. Trudność wysoka. 6 – Na dachu budynku. Trudność wysoka. 7 – Na dachu budynku. Trudność średnia. 8 – Na wiszącej w powietrzu wyspie. Trudność średnia. Zbawienie1 – Na dachu budynku. Trudność wysoka. 2 – Na dachu budynku. Trudność średnia. 3 – Przy ścieżce. Trudność niska. Chaos1 – Obok budynku. Trudność średnia. Broń: Lil' Croaker 2 – Na ścieżce blisko lawy. Trudność niska. Broń: Ultor Rocket Launcher. 3 – Na rogu ulicy. Trudność wysoka. Broń: czołg. Pokuta1 – Na chodniku. Trudność niska. 2 – Na rogu ulicy. Trudność wysoka. 3 – Przy wjeździe na autostradę. Trudność średnia. Legenda Akcje - Saints Row: Gat out of Hell Piekielny Pośpiech Zbawienie Chaos Pokuta W grze możesz wziąć udział w 17 Activities (Akcje) podzielonych na cztery rodzaje. Zostały one nierównomiernie rozrzucone na terenie miasta. W niektórych dzielnicach będziesz mógł wziąć udział w pięciu, w innych tylko w jednej. Każda Akcja posiada poziom trudności oraz oferuje trzy medale do zdobycia - złoty, srebrny i brązowy. W celu zdobycia medalu należy zdobyć odpowiednią liczbę punktów bądź ukończyć wyzwanie w określonym przedziale czasowym. Do Akcji można podchodzić wielokrotnie, za każdym razem poprawiając wynik. Umiejętność More time zwiększa limit czasu przeznaczonego na ukończenie każdej z Akcji. Warto wykupić ją jak najszybciej. Mayhem Twoim zadaniem jest zdobyć jak najwięcej punktów dzięki niszczeniu otoczenia. Na tej podstawie gra określi, na jaki medal będziesz zasługiwał. Limit czasowy dotyczy ukończenia całego wyzwania. Możesz skończyć je na długo przed czasem, o ile zbierzesz liczbę punktów wymaganą do zdobycia złotego medalu. W piekle występuja trzy Akcje typu Mayhem. W dwóch zostaniesz pozbawiony broni oraz mocy, w zamian otrzymasz broń typu explosives z nieograniczoną liczbą amunicji. Z tego powodu nie baw się w oszczędzanie amunicji, tylko cały czas trzymaj palec na spuście. Jedyne, co może ci przeszkadzać, to czas przeładowania. W trzeciej aktywności dostaniesz do kierowania czołg. Czołg nie posiada limitu amunicji, za to dysponuje ograniczoną pulą punktów życia. Może zostać naprawiony z pomocą rozstawionych w okolicy punktów naprawy. W czasie jazdy czołgiem postaraj się więc cały czas przebywać w pobliżu jednego z nich, by w razie potrzeby szybko naprawić pojazd. Gra poinformuje cię, kiedy najlepiej będzie naprawić czołg. Jeśli nie masz pewności, obserwuj jego pancerz. Jeśli zobaczysz dym lub ogień, to jest to znak, że czas na naprawę. Gra liczyć będzie punkty za każdy zniszczony pojazd, zabitego przeciwnika oraz uszkodzone elementy otoczenia. Do tej ostatniej kategorii należy sygnalizacja świetlna, śmietniki, a przede wszystkim płoty. Z tego powodu nie zastanawiaj się, tylko strzelaj do wszystkiego w zasięgu wzroku. Jako cele liczą się zarówno przechodnie, jak i pojazdy piekielnych policjantów, nie ma więc sensu wybrzydzać. Kilka trafień pod rząd uznawanych jest jako combo. Im większe combo, tym więcej otrzymasz za nie punktów, ale jego czas trwania jest krótszy. Combo o wartości 5 da ci dużo czasu na oddanie kolejnego strzału, w przeciwieństwie do comba o wartości 30. Po tym, jak combo zostanie przerwane, otrzymasz bonusowe punkty. Z tego powodu dobrze jest zacząć combo od ruchomych celów, takich jak przechodnie, a przedłużać je strzelając w łatwiejsze cele, takie jak płoty i pojazdy. Pamiętaj, że amunicja typu explosives potrzebuje chwili na dotarcie do celu, stąd dobrze jest strzelać do obiektów i przeciwników znajdujących się w miarę blisko. Jeśli będziesz celował za daleko, nie zdołasz w pełni wykorzystać comba. Torment Fraud Twoim zadaniem jest skrócić wymiar kary dla jednego z przebywających w Piekle grzeszników. Na czas tej aktywności będziesz zmuszony nim kierować. Grzesznik porusza się powoli, również bardzo powoli biega i nie potrafi zbyt wysoko skakać. Po uderzeniu przez samochód zostanie wystrzelony w powietrze, co pozwoli odbijać się nim od ścian, ulic oraz innych samochodów. Najprościej ukończyć to zadanie poprzez uderzenie w jeden jadący samochód, a następnie odbijanie się od kolejnych. Każde odbicie spowoduje zwiększenie ilości zdobytych punktów, które w krótkim czasie mogą sięgnąć nawet kilku milionów. Lot grzesznikiem jest trochę kłopotliwy z powodu jego prędkości, samochody też nie zawsze chcą się pojawiać tam, gdzie to dla ciebie najwygodniejsze. Będąc w locie nie zapomnij więc rozglądać się i szybko znaleźć kolejny cel dla grzesznika. Dodatkowe punkty zdobędziesz przebywając w wyznaczonych przez grę obszarach oraz płonąc. Z tego powodu powinieneś zwracać uwagę na to, czy w pobliżu nie przejeżdżają jakieś śmieciarki albo płonące osobówki. Jeśli tak, rzucaj się przede wszystkim na nie. Pamiętaj również, że możesz odbijać się od budynków, śmietników, płotów albo sygnalizacji świetlnej. Najważniejsze, by nie pozwolić grzesznikowi wylądować. Utrzymuj go w powietrzu jak długo się da, odbijaj od rozpędzonych samochodów i utrzymuj jego wysoką prędkość, a szybko ukończysz zadanie. Hellblazing W tej Akcji twoim zadaniem jest wygrać powietrzny wyścig. Musisz dotrzeć do mety po drodze przelatując przez wszystkie punkty kontrolne. Na trasie rozmieszczone zostały bonusy. Zielone kule odnawiają wytrzymałość, zaś białe pozwalają na machnięcie skrzydłami. Rozstawienie bonusów określa kształt trasy. To ważne, ponieważ w czasie lotu będziesz często mijał budynki. Dla gry nie jest istotne, z której strony ominiesz budynki, ale bonusy będą ustawione tylko po jednej z nich. To również ważne w sytuacjach, gdy kolejny punkt kontrolny znajduje się wyżej lub niżej od poprzedniego. W czasie szybkiego lotu łatwo zgubić drogę, dlatego warto korzystać z bonusów jako punktów orientacyjnych. Dla spokojnego zaliczenia aktywności najlepiej za pierwszym podejściem nie przejmować się wynikiem. Zacznij wyścig, leć w kierunku punktów kontrolnych i postaraj się zapamiętać trasę. Zwróć uwagę, na których odcinkach znajduje się więcej bonusów do wytrzymałości, a gdzie dodatkowe machnięcia skrzydłami. Poznawszy dobrze wyścig wystartuj jeszcze raz. Tym razem powinieneś osiągnąć znacznie lepszy wynik. Salvation Twoim celem jest uratować potępione dusze. Będą one opadały ku ziemi i znikną, jak tylko do niej dotrą. Musisz złapać je zanim to zrobią. Moment jest nieistotny, możesz tego dokonać nawet tuż nad ziemią. Dodatkowo na terenie misji znajduje się dusze lecące do góry. Po ich złapaniu otrzymasz mnożnik punktów zdobywanych za dusze spadające. Mnożnik resetuje się po przerwaniu przez postać lotu, obojętnie czy zatrzyma się na ziemi, czy kominie fabrycznym. Unoszące się dusze są otoczone ochronną barierą, którą zdejmiesz z pomocą Blast. Ta Akcja wymaga dobrego opanowania reguł lotu. Zwróć uwagę, gdzie znajdują się dusze zapewniające bonusy. W czasie lotu postaraj się zebrać przynajmniej jedną z nich i natychmiast leć dalej. Dusz w powietrzu będzie jednocześnie kilkanaście, więc w każdej chwili będziesz miał co zbierać. Nie skupiaj się jednak na bonusach, gdyż maksymalny mnożnik wynosi tylko X4. To dużo, jeśli nie opanowałeś jeszcze reguł lotu. W innym przypadku bardzo mało, gdyż każda zebrana zwykła dusza odnawia jeden Flap. Oznacza to, że przy odrobinie wprawy będziesz w stanie cały czas lecieć, a co za tym idzie również utrzymać bonusowy mnożnik. Następna Akcje, cele, sklepy, portale i zadania losowe Cele Poprzednia Misje głównego wątku Przerywniki