Żółty pokój | Piętro | Safecracker poradnik Safecracker
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Żółty pokój (Yellow Room)
Po prawej znajdują się drzwi do łazienki (Yellow Bathroom), zwróć uwagę na wiszącą na nich (drugą już w tym domu) tabliczkę z "kodem kreskowym". Na stoliku przy oknie stoi stylizowane pudełko, czyli sejf nr 20, a obok na parapecie leży list od Edwarda (Letter from Edward), który ostrzega w nim Duncana przed swoją siostrą, jego zadaniem wykorzystującą właściciela rezydencji materialnie.
Zadanie nr 20: oczywiście - otwórz sejf nr 20 - i jest to najprostsze z dotychczasowych zadań. Obok pudełka widzisz czerwony klawisz, który aż się prosi, by go nacisnąć, a gdy to uczynisz dioda w sejfie zmieni kolor na zielony, co oznacza, że cel został osiągnięty.
Niezbędne do tego: wiara w prostotę niektórych rozwiązań.
Efekt: otworzy się szufladka, z wnętrza której wyjmij kartkę z zasadami gry w snookera (Snooker Rules) i przepustkę magnetyczną (Magnetic Pass).
Sugerowany kierunek: pokój gier.