Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Safecracker - poradnik do gry

Safecracker - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Garderoba | Piętro | Safecracker poradnik Safecracker

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Garderoba (Dressing Room)

Po prawej na ścianie usytuowany jest sejf nr 32. Koniecznie przyjrzyj się tabliczce z "kodem kreskowym" na drzwiach pomieszczenia.

Zadanie nr 32: wpadnij na to, jakież to cyfry trzeba ustawić na każdym z pokręteł, żeby otworzyć ten sejf - Garderoba | Piętro | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Zadanie nr 32: wpadnij na to, jakież to cyfry trzeba ustawić na każdym z pokręteł, żeby otworzyć ten sejf. Do tego celu przydatna będzie tablica Polibiusza, którą wetknij w miejsce na dole urządzenia. Teraz każdym kolejnym dwu cyfrom przy pokrętłach przypisz literę (zgodnie ze wskazaniami tablicy), pamiętaj, że pierwsza cyfra oznacza rząd, druga kolumnę. Otrzymasz wówczas:

3-4

3-3

1-5

4-4

5-2

3-4

4-3

2-4

5-3

2-1

2-4

5-1

1-5

O

N

E

T

W

O

S

I

X

F

I

V

E

Powstały w ten sposób rząd liter podziel tak, by wyodrębnić nazwy czterech cyfr (po angielsku) i oto poznałeś kod do tego sejfu.

Niezbędne do tego: kamienna rzeźbiona tablica z sejfu nr 31 na strychu - Garderoba | Piętro | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Niezbędne do tego: kamienna rzeźbiona tablica z sejfu nr 31 na strychu.

Efekt: ujawnienie się skrytki (poniżej), z której zabierz kolejny potrójny klucz (Triple Key).

Sugerowany kierunek: błękitna sypialnia.