Strych | Piętro | Safecracker poradnik Safecracker
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Strych (Loft)
Dostajesz się tu z pralni, wgramoliwszy się po drabinie na górę. Na wprost, w filarze widzisz sejf nr 30, a po lewej szafę pancerną, czyli sejf nr 31.
Zadanie nr 30: Dostań się do sejfu nr 30, wciskając na szachownicy 6 pól (cyfra 6 na ramie po prawej), w taki sposób jakbyś miał na nich postawić 6 szachowych królowych (symbol królowej na ramie po lewej) tak, żeby żadna z nich nie wchodziła drugiej w paradę, czyli - by nie mogły zbijać się nawzajem. Ruch królowej w szachach odbywa się w poziomie, w pionie i po przekątnych.
Niezbędne do tego: dźwignia zabrana z sejfu nr 21 w pokoju gier, której uchwyt trzeba zainstalować w sejfie nr 30 po prawej.
Efekt: spod szachownicy wyjedzie szufladka, z której zwiń kolejny potrójny klucz (Triple Key).
Zadanie nr 31: otwórz szafę pancerną. Musisz, klikając na poszczególne pola, zmienić położenie niektórych metalowych rurek tak, by łącząc je ze sobą, stworzyć zamknięty obwód. Gdy uda Ci się to osiągnąć, wszystkie rurki zaświecą się.
Niezbędne do tego: chwila koncentracji.
Efekt: możliwość zabrania ze środka kamiennej rzeźbionej tablicy (Carved Stone Block) i przeczytania kolejnej karteczki przyklejonej do drzwi sejfu.
Sugerowany kierunek: garderoba lub błękitna sypialnia.