Muzeum | Parter | Safecracker poradnik Safecracker
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Muzeum (Museum)
W lewym rogu widnieją drzwi do biura, w prawym koło arkady stoi następny sejf (nr 4), a za nim znajduje się przejście w mały korytarz.
Zadanie nr 4: ułożyć nieco nietypowe puzzle na drzwiach sejfu nr 4. Niestety, nie przenosisz fragmentów obrazka po jednym, ale klikając na ćwieki pomiędzy nimi, obracasz je czwórkami zgodnie z ruchem wskazówek zegara, co - nie da się ukryć - mocno gmatwa sprawę.
Niezbędne do tego: naciśnij PPM i wejdź w menu (ostatnie okienko w ekwipunku). Przyjrzyj się kartce przesłoniętej nieco kablem telefonu, właśnie ten obrazek (symbol dolara) masz odtworzyć. Zacznij od lewego górnego rogu i posuwaj się po skosie w dół.
Efekt: otwarty sejf, a w nim - kartka (Paper) z napisem "L = E" (na górnej półce). Pociągnąwszy za dźwignię poniżej, spowodujesz pojawienie się trzech nowych sejfów (nr 5 - na wprost drzwi z ogrodu, nr 6 - przy biurze i nr 24 (będący równocześnie nr 25) - obok sejfu, przy którym stoisz) usytuowanych wokół maszynerii pośrodku pomieszczenia.
Zadanie nr 5: wyeliminuj przy pomocy białego kwadratu wszystkie niebieskie, pamiętając, że biały - pożerając niebieskie, może wędrować po nich tylko w pionie i poziomie (po skosie absolutnie nie) i że na tej drodze wolno przeskakiwać mu tylko o jedno puste pole.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie