Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry

RollerCoaster Tycoon 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe atrakcje | Obiekty w RollerCoaster Tycoon 3 poradnik RollerCoaster Tycoon 3

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Pozostałe atrakcje

W przypadku omawianych tu konstrukcji skupię się jedynie na najważniejszych kwestiach albowiem obiekty te nie odgrywają w trakcie zabawy zbyt dużej roli. Równie dobrze mogłoby w ogóle ich nie być. Nie dodaję również zdjęć a to dlatego, że wygląd większości z tych atrakcji (np. wszystkich wodnych) jest uzależniony od własnych preferencji. Podobnie jak wyżej, wspominam wyłącznie o ciekawszych obiektach a także tych, które cieszą się większym zainteresowaniem ze strony odwiedzających park rozrywki gości.

Water Rides

W przypadku wodnych konstrukcji wygląd "wehikułu", do którego wsiadają goście nie odgrywa praktycznie żadnego znaczenia. Oczywiście w sytuacji gdy konstruujesz kilka takich atrakcji warto jest zadbać o to, aby między sobą w jakiś sposób się różniły. O wiele ważniejsze jest jednak to, aby wytyczyć odpowiednio ciekawe ścieżki. Wodne wehikuły pod tym względem przypominają tytułowe RollerCoastery, które zawsze podążają wytyczoną wcześniej drogą. W przypadku tych konstrukcji musisz jednak znaleźć kompromis pomiędzy długością i zawiłością trasy a czasem oczekiwania. Może się bowiem okazać, iż bardzo szybko utworzą się gigantyczne kolejki.

Transport Rides

W tym przypadku każdy z przygotowanych przez producentów obiektów jest już w pełni unikatowy. Ja przedstawię jedynie kilka najciekawszych konstrukcji.

Elevator, czyli winda traktowana jest każda inna atrakcja. Zasada jest prosta, im wyższy jest ten obiekt, tym lepiej. Osobiście możesz ustalić wielkość tego obiektu. Pamiętaj jednak o tym, iż zbudowanie zbyt dużej ilości "pięter" może zaowocować powstaniem dość dużych kolejek. Zwróć też uwagę na to, iż w przypadku tego obiektu goście nie zwracają zbyt dużej uwagi na cenę. Przy odrobinie szczęścia można więc na windzie nieźle zarobić.

Monorail to nic innego jak niewielki pociąg, który może przewozić gości po Twoim parku. Ciekawa atrakcja, ALE ma dwie zasadnicze wady. Po pierwsze, wszystko musisz skonstruować samodzielnie (nie ma gotowych projektów). Po drugie, jest dość droga, nawet przy niewielkich rozmiarach.

Trams to zminiaturyzowane tramwaje. Konstrukcja bardzo zbliżona do opisywanej wyżej. Jest od niej nieco tańsza przez co przy bardziej ograniczonych funduszach warto jest rozważyć postawienie jej zamiast Monoraila.

Other Rides and Attractions

Ostatnia z omawianych grup zawiera, o dziwo, praktycznie same interesujące konstrukcje. Większość ze znajdujących się tu obiektów będzie cieszyła się sporym zainteresowaniem ze strony zwiedzających. Na szczególną uwagę zasługują jednak trzy atrakcje:

Car czyli przejażdżka samochodowa. Kilka gotowych schematów lub możliwość stworzenia własnej konstrukcji. Wybór nie odgrywa zbyt dużej roli, w każdym przypadku obiekt będzie cieszył się sporym zainteresowaniem. Pamiętaj o tym, aby dostosować ilość samochodów do rozmiarów obiektu. W przypadku mniejszej konstrukcji powinny być ich maksymalnie pięć (a najlepiej trzy lub cztery).

Go-Karts czyli tor gokartowy. Obiekt ten pojawia się w jednym ze scenariuszy kampanii singleplayer, gdzie stanowi jedną z główną atrakcji parku. Niestety, przygotowane przez producentów tory nie są zbyt rewelacyjne i wypadałoby skonstruować coś na własną rekę. Gotowe obiekty nie są co prawda beznadziejne, ale o kilometrowych kolejkach można raczej zapomnieć. Wyłącznie dla tych, którzy planują stworzyć coś samodzielnie.

Observation Tower czyli wieża obserwacyjna. Podobne założenia do omawianej wcześniej windy. W tym przypadku można liczyć na jeszcze większe zyski ze sprzedaży biletów. Wieża musi być oczywiście odpowiednio wysoka. Obiekt ten powinien znaleźć się w każdym parku rozrywki.