Określone przychody z atrakcji lub sklepów | Kampania w RollerCoaster Tycoon 3 poradnik RollerCoaster Tycoon 3
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Cel: Określone przychody z atrakcji lub sklepów
W tym przypadku musisz się już nieco bardziej postarać. Samo stawianie nowych atrakcji czy sklepików nie pomoże. Musisz zadbać o to w jaki sposób będą zarządzane. Oto najważniejsze kwestie, bez znajomości których nie ma co nawet zaczynać.
W przypadku atrakcji dobrze jest koncentrować się WYŁĄCZNIE na tych obiektach, które na 100% zaczną przynosić dochody i to praktycznie już od momentu postawienia (nie po pewnym czasie). Najciekawsze obiekty wymieniłem już znacznie wcześniej. Teraz dodam jedynie, iż najlepiej jest stawiać na przemian atrakcje z grup Thrill Rides i RollerCoasters. Ewentualnie możesz dostawić kilka atrakcji dla młodszych gości aczkolwiek powinny to być "sprawdzone" obiekty. W przypadku takich konstrukcji ryzyko utraty funduszy jest stosunkowo wysokie. Pamiętaj również o ustaleniu cen na odpowiednim poziomie. Założenie jest takie, iż goście powinni płacić możliwie jak najwięcej, ale nie mogą się przy tym zrazić do danego obiektu. Do wszystkich atrakcji muszą prowadzić mniejsze bądź większe kolejki. Nie możesz sobie pozwolić na to, aby posiadane atrakcje były nieużywane lub nie posiadały kompletu pasażerów. Warto jest również zadbać o dużą ilość mechaników, tak aby ograniczyć do minimum ewentualne przestoje w pracy.
Jeszcze gorzej jest ze sklepikami gdyż przeważnie przynoszą one stosunkowo niewielkie zyski. Zanim jednak do tego dojdzie musisz je oczywiście wyprowadzić na "prostą". W pierwszej kolejności warto jest zająć tym, aby wszystkie posiadane sklepiki stały się dochodowe (zyski nie muszą być duże, ważne żeby w ogóle się pojawiły). Dopiero gdy to osiągniesz zajmij się właściwym celem. Tak jak już wcześniej wspomniałem, najlepiej jest zainteresować się sprzedażą różnorakich gadżetów (parasole, czapeczki i te sprawy) gdyż przedmioty te cieszą się największym powodzeniem wśród odwiedzających park gości. Sklepiki stawiaj przy najbardziej obleganych konstrukcjach. Pamiętaj też o tym, aby nie budować przy sobie obiektów oferujących identyczne dobra. Warto jest również prowadzić intensywne badania naukowe, dzięki którym w sklepach będą mogły pojawić się zupełnie nowe lub ulepszone (a więc i cieszące się większym powodzeniem) przedmioty.