Wędrówka z robotem | Rozdział 3 | Opis przejścia Poradnik Rime
Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2017
Idź za dwunożnym robotem. Przejdź przez kamienny most, a następnie przez wnękę w ścianie. Idź w dół, w lewo i schodami do góry. Podejdź do kołowrotka i otwórz drzwi robotowi, by mógł przez nie przejść. Idź dalej za swoim towarzyszem, który utoruje ci dalsze przejście, niszcząc ciernie na ziemi.
Idź cały czas za robotem, a w końcu dotrzecie do wcześniej odwiedzanego przez ciebie pomieszczenia. Robot ustawi się na punkcie i odsłoni figurkę, skorzystaj z krzyku by ją aktywować. Pojedziesz windą do góry - zeskocz z platformy niżej, do świecącej się kuli poniżej ciebie. Podnieś ją, a w pomieszczeniu zapanuje mrok i pojawią się widma.
Podejdź do pola na którym znajdują się widma i użyj kuli, by je przepędzić. Robot będzie kontynuował swój marsz, idź za nim. Zabierz kulę z pokoju obok i umieść ją na piedestale. Idź za swoim towarzyszem, następnie idź schodami obok niego i wspinaj się po kolejnych krawędziach i fragmentach kolumny, by przedostać się dalej.
W końcu dotrzecie do kolejnej komnaty - robot zniszczy ciernie i dołączy do was lis. Idź za nimi, a po krótkiej wędrówce zawitacie do komnaty otoczonej przez zjawy. Skorzystaj z kuli, by je przepędzić i idź dalej. Po chwili znów waszą drogę zagrodzą upiory, podnieś kule, zeskocz z nią na dół i przegnaj wrogów.
Sztuczkę z kulą potwórz po raz trzeci, by w końcu przebrnąć przez ciemne korytarze. Idź za robotem dalej, a będzie miała miejsce krótka wstawka przerywnikowa. Po niej przejdź zalanymi korytarzami, a zawitasz do wielkiego pomieszczenia, w którym czeka na ciebie dość skomplikowana zagadka.