Droga na wieżę | Rozdział 1 | Opis przejścia Poradnik Rime
Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2017
Gdy umieścisz klucze u podstaw sfinksa, odsłonisz sobie przejście dalej. Biegnij przez wrota, a na końcu drogi skorzystaj z figurki, by odsłonić sobie przejście dalej. Wejdź na fragment kamiennych schodów, idź nimi do góry, chwyć się kamiennej półki i wskocz na pnącza na ścianie. Kontynuuj drogę schodami, aż dotrzesz na samą górę.
Czeka cię tutaj dość nietypowa zagadka. Możesz przesuwać kamień, co spowoduje zmianę pory dnia. Celem zagadki jest manipulacja cieniami - ustaw kulę tak jak na powyższym obrazku i wskocz na kamienny blok po prawej stronie. Cień będzie odpowiadał kształtowi na ścianie i odblokujesz przejście dalej.
Idź w kierunku tajemniczej osoby w płaszczu i lisa. Użyj figurki, a standardowo odsłonisz przejście dalej. Idź przez świecącą podłogę i przed ścianą z malowidłem klucza skorzystaj z głosu bohatera. Idź dalej korytarzami i przejdź przez wąskie przejście. Miń lokacje dookoła, aż dotrzesz do przejścia do którego wieje wiatr - usuń z pomocą krzyku dzban i wejdź do środka.
Biegnij w dół korytarzem i idź dalej, aż dotrzesz do bardzo dużej i ciemnej komnaty. Idź w prawo i staraj się okrążyć komnatę dookoła - idź do kolejnych święcących się figurek, aż dotrzesz do centrum pokoju, tam gdzie stała postać w czerwonym szalu. Wejdź przez przejście i zeskocz na sam dół.
Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do wielkiej komnaty ze schodami. Kieruj się cały czas do góry - przed tobą dość długa droga. W końcu dotrzesz do wielkiego, lśniącego przejścia - idź cały czas przed siebie i wejdź w światło, a przeniesiesz się w zupełnie inne miejsce. Pierwszy rozdział przygód dobiegnie do końca!.