Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rime - poradnik do gry

Rime - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia Poradnik Rime

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2017

Przejdź za lisem dalej. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Przejdź za lisem dalej.

Podejdź do świecącej się kuli i podnieś ją. Podejdź z nią pod pole na prawo od wejścia i poczekaj, aż na punkt wejdzie robot. Pojawią się schody do góry, wraz z kulą, wejdź nimi na górę i poczekaj, aż robot przejdzie na kolejne pole. Utworzy to kompletny pomost, miń piedestał (na chwilę obecną jest on bezużyteczny) i idź w ślad za lisem.

Popchnij kamień do głównej Sali. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Popchnij kamień do głównej Sali.

Czeka cię teraz dość wymagająca wspinaczka. Wspinaj się po deskach, krawędziach i fragmentach konstrukcji tak, by znaleźć się na samej górze. Na szczycie znajdziesz kamienny blok, przepchnij go z podświetlonego pola, a pojawi się przejście dalej.

Umieść kamienny blok na specjalnym polu, tuż obok kolumny - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry

Umieść kamienny blok na specjalnym polu, tuż obok kolumny. Dzięki temu, kolumna przesunie się w lewo - podnieś kulę i umieść ją na piedestale. Następnie zeskocz na dół i przesuń kamienny blok z pola, by kolumna wróciła na swoje dawne miejsce. Następnie przepchnij kamień tak, by odsłonić schody prowadzące do piedestału.

Stwórz wielką kulę i użyj jej, by przebudzić roboty do życia. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Stwórz wielką kulę i użyj jej, by przebudzić roboty do życia.

Użyj piedestału, by stworzyć wielką, świecącą się kulę. Zeskocz na dół i podejdź do niej - skorzystaj z krzyku, a będzie miał miejsce przerywnik filmowy. Wszystkie dwunożne roboty powrócą do życia i zaczną maszerować w jednym kierunku - idź za nimi.

1 - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Kieruj się za robotami do wielkich wrót. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Kieruj się za robotami do wielkich wrót.

Czeka cię dość liniowy spacer, a po chwili dojdziesz do komnaty w którym jeden z robotów stanie na polu na ziemi. Wskocz na kolumnę i rzuć cień na ścianę tak, by odsłonić dalsze przejście. Przejdź nim dalej, a po chwili czekają cię dobrze znane schody, a na ich końcu drzwi w kształcie klucza. Przejdź nimi, a trzeci rozdział dobiegnie do końca.