Mission 5: Part 2 | Solucja Return to Castle Wolfenstein poradnik Return to Castle Wolfenstein
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Mission 5: Deathshead's Playground
Part 2: X-Labs
Cel:
- zdobyć książkę z projektami Deathsheada
- zlokalizować wejście do obszaru, na którym powstaje Über Soldat
Ilość sekretów : 1
W pomieszczeniu na prawo znajdziemy dwóch naukowców i trochę ekwipunku. Udajemy się dalej prosto. Dojdziemy do okrągłego pomieszczenia z trzema przejściami oznaczonymi 1, 2 i 3. Zabijamy znajdujących się tu przeciwników i wchodzimy w przejście 1.
Dotrzemy do pomieszczenia z dwoma Niemcami i naukowcem. Znajduje się tu także klatka z loperem. Po chwili wydostaje się on na zewnątrz. Zabijamy go i udajemy się drabiną do góry.
Po chwili znajdziemy się na tarasie w dużej sali laboratoryjnej, którą mieliśmy okazję zobaczyć w cut-scence przed rozpoczęciem etapu. Jesteśmy świadkami ucieczki loperów. Udajemy się dalej tarasem wzdłuż ściany, aż dotrzemy do drzwi. W kolejnej sali natkniemy się na dwa lopery.
Gdy przejdziemy trochę dalej, zobaczymy podwójne drzwi na prawo i drugie takie same na lewo. Za tymi na prawo znajdziemy sporo ekwipunku (m. in. Pancerfausty), natomiast, gdy otworzymy te na lewo, czeka nas pierwsza przeprawa z prototypem Super Soldier. Trzy strzały z pancerfausta powinny załatwić sprawę.
Sekret 1 - Wracamy do miejsca, w którym walczyliśmy z dwoma loperami i po drabince schodzimy na dół. W pobliżu znajdziemy wejście do zbiornika wodnego. Wskakujemy do wody i płyniemy przed siebie. Gdy dotrzemy do dużego pomieszczenia, przepływamy przez zamknięte wrota. W końcu znajdziemy się pod okrągłym pomieszczeniem z trzema przejściami. Stamtąd płyniemy dalej i skręcamy w prawą odnogę. Po drabince wychodzimy do ukrtego pomieszczenia (apteczki, amunicja). Jeżeli będziemy przebywali tu zbyt długo, pojawi się kolejny prototyp. Lepiej jest wrócić z powrotem do wody, gdyż w małym pomieszczeniu mamy małe szanse w walce z tym przeciwnikiem.
Korytarzami podwodnymi możemy dostać się do jeszcze jednej drabinki. Gdy wyjdziemy na zewnątrz, znajdziemy się w ambulatoryjnej części laboratoriów. Grasują tu dwa prototypy Super Soldier, ale możemy się także natknąć na lopera. Gdy uporamy się z nimi, przechodzimy prze jedne z drzwi, które wychodzą bezpośrednio do pomieszczenia z trzema przejściami.
Udajemy się ponownie przejściem 1, aż dotrzemy w pobliże pomieszczenia, w którym loper wydostał się z klatki. Na prawo zobaczymy rozwalone drzwi. Gdy przez nie przejdziemy, dotrzemy do wspomnianej już dużej sali laboratoryjnej. Z jednego ze stołów zabieramy książkę z projektami i wracamy do miejsca, w którym walczyliśmy z dwoma prototypami.
Kolejne podwójne drzwi zaprowadzą nas do dużego pomieszczenia z okratowanym pomostem. Znajduje się tutaj loper oraz olbrzymie wrota. Gdy otworzymy je, zobaczymy dwa prototypy Super Soldier. Po rozprawieniu się z nimi otwieramy kolejne wielkie wrota i przechodzimy dalej.