Mission 3: Part 4 | Solucja Return to Castle Wolfenstein poradnik Return to Castle Wolfenstein
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Mission 3: Weapons of Vengeance
Part 4: Air Base Assault
Cel:
- uzyskać dostęp do pomieszczenia startowego rakiety "Kobra"
- przygotować "Kobrę" do startu
- dostać się "Kobrą" do bazy OSA na Malcie
Ilość sekretów : 0
Na samym początku przy pomocy snajperki likwidujemy strażników na wieży, a następnie wszystkich Niemców spacerujących po płycie lotniska. Udajemy się teraz w stronę wież, po drabinie wchodzimy na górę i ewentualnie zabijamy pozostałych przeciwników, których wcześniej nie zauważyliśmy.
W pewnym momencie na pewno zostaniemy zauważeni i na pas startowy podjedzie ciężarówka wypełniona po brzegi Nazistami. Zdejmujemy wszystkich ze snajperki i udajemy się w pobliże drabiny, którą dostaliśmy się na wieżę.
Znajduje się tutaj kratka szybu wentylacyjnego. Rozbijamy ją i wskakujemy do środka. Zabieramy ekwipunek i wchodzimy do dużego magazynu, w którym czeka nas przeprawa z kilkoma Niemcami. Następnie wychodzimy na zewnątrz. Jeżeli wcześniej nie pojawiła się ciężarówka, to prawdopodobnie nadjedzie teraz. Załatwiamy wszystkich przeciwników i przeszukujemy pobliskie hangary. W międzyczasie co chwilę będzie się pojawiać w obrębie lotniska grupka Niemców, na których musimy uważać.
Udajemy się teraz w stronę kolejnej wieży strażniczej. Wchodzimy na nią i przesuwamy dźwignię, która otworzy wielką bramę. Schodzimy na dół i zabijamy grupkę Niemców, którzy nadbiegną od strony pasa startowego.
Następnie likwidujemy dwóch Niemców stojących przy samochodzie już za bramą, kolejnego strzelającego z pancerfausta oraz tego, który stoi na żelaznym rusztowaniu nad podwójnymi wrotami prowadzącymi do dalszej części bazy. Wchodzimy do środka i schodami udajemy się do wyższej części. Szklane drzwi na wprost są na razie zajęte więc w wchodzimy do korytarza na prawo.
Drzwi z prawej strony wiodą w stronę wspominanego rusztowania. Jeżeli na nie wejdziemy, zobaczymy oddział specjalnych jednostek spadochroniarskich lądujących na placu przed budynkiem.
Wracamy do korytarza i udajemy się w stronę drzwi z dwoma tabliczkami. Znajduje się tam panel odpowiadający za podprowadzenie rakiety do zbiornika z paliwem (żółty) oraz otwierający właz, przez który rakieta może wylecieć na zewnątrz (zielony). Jeżeli nie zabijemy znajdującego się w tym pomieszczeniu technika, usłyszymy od niego informację, że niestety, ale otwarcia włazu musimy dokonać ręcznie udając się rusztowaniem w jego pobliże.
Na razie jednak wychodzimy na zewnątrz i otwieramy drzwi na prawo. W środku zabijamy techników i zaopatrujemy rakietę w paliwo (panel czerwony).
Udajemy się teraz w stronę rusztowania zabijając wszystkich po drodze i wchodzimy na samą górę. W pomieszczeniu, w którym się znajdziemy znajduje się panel odpowiadający za otwarcie włazu (uwaga na Niemca kryjącego się za skrzyniami).
Wracamy na dół. Szklane drzwi stoją teraz otworem. Jeżeli chcemy, to możemy zejść na chwilę do hali z podwójnymi wrotami i pozabijać znajdujących się tam spadochroniarzy. Gdy przejdziemy przez szklane drzwi, dojdziemy do pomieszczenia, w którym znajduje się czterech niemieckich mechaników oraz drzwi prowadzące do rakiety. Otwieramy je i odlatujemy w stronę bazy OSA.