Mission 2: Part 3 | Solucja Return to Castle Wolfenstein poradnik Return to Castle Wolfenstein
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Mission 2: Dark Secret
Part 3: Crypt
Cel:
- przejść przez katakumby i dotrzeć do kościoła
Ilość sekretów: 2
Ponownie jesteśmy świadkami walki pomiędzy Naizstami i grupą zombie. Idziemy cały czas przed siebie zabijając przeciwników. Szczególnie musimy uważać na ogniste zombie, które najlepiej jest załatwiać z jak największej odległości.
W końcu dotrzemy do pomieszczenia z krzyżem. Znajduje się tutaj płytka na ścianie. Gdy ją wciśniemy, pojawi się kilku zombie.
Sekret 1 - Następnie uderzamy w krzyż i szybko się cofamy. Krzyż się przewróci i zrobi dziurę w podłodze. Zeskakujemy na dół i zabieramy ekwipunek.
Gdy wyjdziemy na zewnątrz, po prawej stronie zobaczymy przejście, które otworzyliśmy wciskając płytkę w ścianie. Schodzimy na dół, aż dotrzemy do pomieszczenia z unoszącą się tuż nad podłogą mgłą. Zabijamy zombie, które wyłonią się spod ziemi i przechodzimy przez otwarte drzwi.
Znajdujemy się w dużym pomieszczeniu z kolumnami i słupem na środku. Znajduje się tu wejście do trzech mniejszych pomieszczeń. Nad każdym z nich wisi symbol i w każdym czeka na nas jakaś pułapka. Najpierw wchodzimy do pomieszczenia z symbolem oka. Znajduje się tutaj opadająca ściana z kolcami. Bardzo powoli posuwamy się do przodu. W pewnym momencie ściana opadnie. W momencie gdy będzie podnosić się z powrotem, przechodzimy dalej i przesuwamy dźwignię. Ten sam manewr musimy wykonać wracając. Następnie wybieramy pomieszczenie z symbolem żurawia. Przeskakujemy nad kolcami i podbiegamy do dźwigni. Przesuwamy ją i od razu wycofujemy się do tyłu, zanim zsuną się ściany (kombinacja: "forward", "use", "backward"). Na końcu wchodzimy do pomieszczenia z symbolem węża. Pułapka, która na nas tu czeka, to trzy ostrza. Uruchamiają się one, gdy nadepniemy na jedną z płytek w podłodze. Gdy poradzimy sobie z wszystkimi dźwigniami, słup zostanie opuszczony w dół. Wchodzimy na niego i dostajemy się na wyższą kondygnację.
Sekret 2 - Gdy uruchomimy kolejną dźwignię, ze dwóch krypt w ścianach wyjdą zombie. Jeżeli zachowaliśmy wspomnianą kolejność przy uruchamianiu dźwigni w pomieszczeniach z pułapkami, wchodząc w do krypt dostaniemy się do ukrytego pomieszczenia (skrzynia ze skarbami).
Przesunięcie wspomnianej dźwigni otwiera drzwi do komnaty ze sklepieniami łukowo-żebrowymi. Z ołtarza zabieramy kielich i załatwiamy rycerzy, którzy się pojawią. Musimy uważać na płaskorzeźby na ścianach - zioną ogniem. Gdy podłoga się zapadnie, zeskakujemy w dół i udajemy się do wyjścia.