W środku Juno labs - Ed i Bennet (2) | Opis przejścia Resonance poradnik Resonance
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Teraz musisz poprowadzić drut w sposób przedstawiony na screenie. Aby drut został na Pinie musisz przesunąć drut dookoła Pinu. Kiedy Ci się uda ponownie wciśnij Power switch. Drzwi zostaną otwarte.

Porozmawiaj z Bennetem i wybierz opcję Fallow me. Wejdź w drzwi prowadzące do Morales lab.

Umieść Metal beam w STM i użyj jej w czasie rozmowy z Bennetem (możesz też zwyczajnie przesunąć Metal beam na Benneta). Kiedy policjant uniesie metalowy element, podnieś z podłogi książkę (Book), która był przygnieciona przez metal.

Otwórz INV i kliknij PPM na Morales journal. Z pomiędzy stron wyjmij Loose paper.

Ponownie otwórz INV i obejrzyj Loose paper. Zwróć uwagę na symbol pi (kółko), który został przypisany do security keypad.

Podejdź do Keypad i wprowadź kod 3141 (który równa się wartości pi), by uwolnić doktora.