Mieszkanie Eda | Opis przejścia Resonance poradnik Resonance
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Mieszkanie Eda
Grę zaczynasz jako Ed w swoim mieszkaniu. Obudzi Cię dźwięk telefonu komórkowego, który musisz znaleźć. Kliknij na Hamper.
Z kosza wysuną się spodnie (Pants), na które kliknij LPM, by znaleźć telefon. Niestety bateria w telefonie wyczerpie się. Przejdź w prawo do kuchni.
W kuchni z podłogi podnieś Papers (kwadrat), a z kuchenki mikrofalowej Key (kółko). Podejdź do szafki oznaczonej strzałką (Drawers).
Teraz z menu w lewym górnym rogu wybierz INV. Z rozwiniętego menu kliknij i przytrzymaj LPM na Key, który przemieść na Drawers. W ten sposób otworzysz szufladę. Kliknij na Drawers raz jeszcze, by zdobyć baterię (Phone battery).
Otwórz raz jeszcze INV i przesuń Phone battery na Ed's Cell. Raz jeszcze wybierz INV i kliknij na Ed's cell. Z menu które się pojawi wybierz Check the caller ID. Następnie Call Dr. Morales.
W czasie rozmowy telefonicznej doktor zapyta Cię o rozwiązanie równań. Otwórz INV i kliknij LPM na Ed's notes (są to papiery, który podniosłeś z podłogi w kuchni). W ten sposób umieścisz je w okienku dialogowym (kwadrat).
Po zakończeniu rozmowy będziesz mógł wybrać jedną z czterech postaci w zależności od godziny, którą wybierzesz.