Juno Labs - Ed | Opis przejścia Resonance poradnik Resonance
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Juno Labs - Ed
Porozmawiaj z dozorcą (Janitor). Rozmowa może być przerwana jeżeli znudzisz się opowiadaną historią. Kiedy zakończysz rozmowę idź w stronę budynku.
Przesuń Broken window do STM. Wróć do dozorcy.
W czasie rozmowy z dozorcą kliknij LPM na Broken window w STM, aby zapytać o pomoc w dostaniu się do środka budynku. W tym momencie pojawi się detektyw Bennet, z którym porozmawiaj i wybierz opcję Fallow me. Kiedy detektyw będzie już za Tobą podążał wróć przed budynek.
Przesuń Concrete slab do STM i porozmawiaj o bloku z Bennetem. Kiedy ten będzie próbował przesunąć blok, który blokuje drzwi kliknij LPM na Concrete slab, by mu pomóc. Wspólnymi siłami odsuniecie blok. Jednak nie będziesz mógł skorzystać z głównych drzwi.
Teraz w rozmowie z Bennetem, użyj z STM opcji Broken window, by policjant pomógł dostać Ci się do środka budynku.
Będąc w środku budynku przenieś drzwi Maintenance (kwadrat) oraz Valve (kółko) do STM. Kiedy to zrobisz wyjdź na zewnątrz budynku.
Wróć do dozorcy i w czasie rozmowy użyj z STM Valve oraz Maintenance. Otrzymasz Saul's key. Ponownie wróć przed budynek i poproś Benneta o pomoc w dostaniu się do środka budynku (opcja Broken window w STM). W środku przesuń Saul's keys na drzwi Maintenance.
Za drzwiami znajdziesz: Duct tape, Screwdriver i Step ladder.
Zanim wejdziesz do środka budynku razem z Bennetem, wróć do dozorcy i porozmawiaj z nim. W czasie rozmowy wybierz opcję dialogową The wrench is not in that closet. Teraz użyj wspomnienia z LTM Saul's story. Otrzymasz Monkey wrench. Wróć przed budynek porozmawiaj z Bennetem i wybierz opcję Fallow me i kliknij LPM na Broken window.