Szpital - Anna | Opis przejścia Resonance poradnik Resonance
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Szpital - Anna

Kiedy Ed pokaże dziennik Annie, otwórz INV i kliknij na Hospital ID badge. Zwróć uwagę na datę urodzenia Anny (kwadrat). Wprowadź kod 422 (czyli miesiąc i dzień urodzin Anny) na zamku dziennika (kółko), by go otworzyć. W środku znajdziesz notatkę, by nie ufać policji. Do rozmowy włączy się Bennet. Wybierz odpowiedź I have no idea. W szpitalu pojawi się też Ray, co zostanie dodane do LTM.

Po zakończeniu rozmowy, ponownie znajdziesz się w koszmarze Anny. Cały koszmar to labirynt, w którym dodatkowo co pewien czas zostaje zmieniona kąt kamery. Cały koszmar składa się z trzech poziomów, na każdym z nich znajduje się wspomnienie LTM. Na pierwszym poziomie jest to Hansel and Gretel, drugim Where's mama, trzecim Papa. Nie musisz odnajdować wszystkich wspomnień, jeżeli nie jest zainteresowany achievementem.

Przejście na kolejny poziom to szyb, którym spadniesz niżej.

Kiedy znajdziesz wyjście z trzeciego poziomu, obudzisz się w mieszkaniu Anny. W LTM pojawi się nowe wspomnienie (The cypher), jednak nie będzie czasu na sprawdzenie go, ponieważ ktoś włamał się do mieszkania Anny. Kliknij na Bookshelf, a następnie wybierz opcje Push the shelf, potem Right. Zablokujesz drzwi. Kiedy to zrobisz kliknij na Window (strzałka), by wyjść na schody przeciwpożarowe.

Zejdź drabiną (Ladder) po lewej stronie niżej. Kliknij na Mechanism (kwadrat). Naciśnij przycisk na środku (kółko) mechanizmu, by otrzymać Mechanism handle. Teraz wróć po drabinie z powrotem wyżej.

Skorzystaj z drabiny po prawej stronie, by wejść jeszcze wyżej. Przesuń Mechanism handle na Mechanism (kółko). Teraz przytrzymaj LPM na dzwigni (strzałka) i zacznij obracać w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, by unieść drabiny na maksymalną wysokość. Kiedy to zrobisz użyj jej, by wejść na dach budynku.

Kliknij na Broken window (kwadrat), by otrzymać Broken glass. Teraz przesuń Broken glass z INV na Rope (strzałka).

Kliknij i trzymaj LPM na kawałku szkła i zacznij poruszać nim w górę i w dół, by przeciąć linę zanim włamywacz wejdzie na górę. Kiedy to zrobisz, pojawią się Bennet i Ed. Znajdziesz się na boisku do baseballa. W czasie rozmowy wybierz opcję I trust Bennet, potem Ask about Morales research. Jeżeli chcesz zapytaj o pozostałe rzeczy, lub wybierz Cut to the chase. W tym momencie na boisku pojawi się Ray. Najpierw wybierz opcję You look familiar, a następnie z LTM wybierz wspomnienie Ed & Anna at hospital. Następnego ranka, przejmiesz kontrolę nad wszystkimi postaciami.