Police Administration - Bennet, Anna, Ray | Opis przejścia Resonance poradnik Resonance
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Police Administration - Bennet, Anna, Ray

Po wejściu do budynku, przekaż Master keycard z INV Benneta do INV Raya. Kiedy będziesz chciał wejść do góry, będziesz musiał wybrać, kto pójdzie z Tobą do pokoju przesłuchań. Wybierz opcję Bring Ray. Kiedy Ray wejdzie do pokoju przesłuchań udaj się jako Bennet w lewo.

Dodaj do STM Copy room (prawy kwadrat) Następnie porozmawiaj z Johnsenem o Get will and death certificate z LTM. Teraz podejdź do City archiv (lewy kwadrat). Naciśnij LPM na okienko pod napisem Scan Index Finger. Otrzymasz Morales will. Teraz porozmawiaj z Johnsenem o Copy room z STM. Kiedy pojawi się tak możliwość zmień postać na Anne.

Przesuń Security panel na policjanta Berrego, aby wciągnąć go w rozmowę. Teraz zmień kontrolowaną postać na Raya.

Przejdź w lewo, gdzie Bennet odwraca uwagę Johnsena w Copy room. Użyj Archive computer.

Użyj Password cracer na porcie USB, by włamać się na konto Johnsena. Najpierw musisz odsłonić klapkę portu (prostokąt w lewym dolnym rogu ekranu). Kiedy poznasz hasło naciśnij Enter.

Wybierz Recent Documents. Zanotuj gdzieś oznaczenia dla kodów dla Blueprints oraz Will (w moim przypadku jest S 19 oraz O 17). Odejdź od komputera.

Przesuń Master keycard na City archiv. Wybierz opcję Retrieval Arm Manual Alignment.

Teraz musisz przekalibrować ramię wysięgnika. Należy ustawić ramię na archiwum (korzystając z zielonych strzałek), które odpowiada różnicy liter i cyfr danych dla Blueprints oraz Morales will znalezionych w komputerze Johnsena, w stosunku do M 20. W moim przypadku te kody to S 19 (dla Blueprints) oraz O 17 (dla Morales will). Różnica liter między O a S to +4 litery (uwzględniając Q w alfabecie). Różnica między 17 a 19 to +2. Więc musze ustawić ramię na archiwum Q (M + cztery litery = Q) 22 (20+2=22). Kiedy znajdziesz odpowiednie archiwum naciśnij SAVE. Pamiętaj, aby uwzględnić przy dodawaniu/odejmowaniu takie litery jak Q i X.

Kiedy już skończysz wróć do holu z policjantem Berrym, który odeślę Cię do pokoju przesłuchań. Przejmij kontrolę nad Bennetem. Kliknij na Interrupt w prawym dolnym rogu, by wyjść z Copy room. Raz jeszcze poproś Johnsena o Get will and death certificate z LTM. Podejdź do City archive i ponownie kliknij LPM na okienku pod napisem Scan Index Finger. Otrzymasz Lab blueprints. Wróć do holu i zejdź na dół, gdzie czeka na Ciebie Anna. Przekaż jej Morales will z INV Benneta. Teraz jako Anna udaj się do Tortoise Security.