5 - Ładowanie baterii | Kampania Jake'a | Solucja Resident Evil 6 Resident Evil 6 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 5 - Ładowanie baterii
Na początku pociągnij za dźwignie obok, a następnie otwórz drzwi naprzeciwko. Za nimi znajduje się duży rdzeń, po którym możesz wjechać piętro wyżej.
Na górze zaraz obok wejścia znajdziesz dwie kolejne dźwignie. Pociągnij za nie i idź cały czas w lewo.
Dotrzesz w ten sposób do kolejnej części rdzenia, która może cię zabrać do poziomu C (na bok) albo D (do góry). Najpierw udaj się w to pierwsze miejsce i użyj kolejnej wajchy.
Gdy trzecia część baterii będzie aktywna, grając jako Jake skieruj się do poziomu D. Opróżnij ukrytą tam walizkę z punktami doświadczenia, a następnie poczekaj na drugi rdzeń, który zabierze się do sektora E. Tam powinna dołączyć do ciebie Sherry.
Razem pojedźcie poziom wyżej. Dziewczyna musi pociągnąć dźwignię w sektorze I, a Jake w sektorze G. Gdy tak się stanie, winda odzyskanie zasilanie.
Chwilę później zostaniesz zaatakowany przez kolejnego przeciwnika. Tak do niego strzelaj, by mutant wpadł na elektryczną barierę, wywołując spięcie.
Musisz teraz udać się na drugi koniec korytarza po stronie Sherry i pociągnąć za znajdująca się tam wajchę. Unieruchomisz w ten sposób fragment rdzenia.
Przeskocz na niego, a następnie zastrzel goniącego cię stwora. Gdy bestia zginie, będziesz musiał podejść do krawędzi platformy.
Rozpocznie się wtedy dłuższa animacja, podczas której powinieneś machać szybko analogiem i wciskać przycisk A.
Jak już będziesz bezpieczny, skorzystaj z działającej windy.
Po kolejnym filmiku, wciśnij zielony przycisk umieszczony niedaleko małego monitora. Aktywujesz w ten sposób cztery dźwignie, które musisz pociągnąć razem z resztą oddziału.
Gdy platformy zaczną się unosić, przygotuj się na długą strzelania. Twoim priorytetem powinni być wrogowie uzbrojeni w wyrzutnie rakiet oraz ci którzy będą tuż obok ciebie. Uważaj również na snajperów.