1 - Zatopiony okręt | Kampania Ady Wong | Solucja Resident Evil 6 Resident Evil 6 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 1 - Zatopiony okręt
Gdy będziesz już bezpieczny, zeskocz piętro niżej. Tam zaatakuje cię złożony ze stada much J'avo. Aby go pokonać, strzelaj do niego tak długo, aż pojawi się jeden duży robak. Jak zabijesz tą wielką muchę, stwór zginie. Podczas starcia przede wszystkim utrzymuj duży dystans i nie daj się trafić wystrzeliwanym przez przeciwnika rojem. Może go zestrzelić zanim do ciebie doleci.
Po zakończeniu starcia wdrap się na drabinę, która zaprowadzi cię do niedziałającej platformy. Do jej uruchomienia potrzebne jest zasilanie.
Na początku zeskocz na dół i nie przejmując się latającymi dookoła owadami, przejdź przez pół okrągły otwór. W korytarzu po drugiej stronie musisz najpierw przyjrzeć się blokadzie z prawej, a następnie przepłynąć pod nią, wskakując do otworu z lewej.
Znajdziesz w ten sposób panel włączający zasilanie. Użyj go, a następnie wróć do pomieszczenia z czteroma wyjściami.
Twoim celem jest przejście po prawej. Znajdziesz tam skrzynie, po których przedostanie się do kolejnego korytarza.
Stamtąd wejdź do pomieszczenia z prawej, a następnie do dziury z lewej.
Płynąc przed siebie dojdziesz do szybu windy.
Otwórz go kopiąc w umieszony tuż nad ziemią monitor i wjedź szybko na górę.
Gdy dotrzesz do uruchomionego komputera, rozpocznie się proces autoryzacji. Musisz teraz odpowiadać na pytania tajemniczej kobiety, wciskając B i będąc cały czas obok mikrofonu podczas wypowiedzi. W miedzy czasie zacznie cię atakować oddział J'avo. Staraj się zabijać przeciwników po każdej udanej rozmowie. Musisz się jednak śpieszyć, bo masz ograniczoną ilość czasu na odblokowanie włazu. Warto w tym miejscu korzystać z granatów, rzucając je w większe grupy wrogów oraz przede wszystkim w złożonego z much stwora.
Gdy ci się uda odblokować przejście, wjedź linką do góry i zakończ etap.