4 - Ładownia | Kampania Chrisa | Solucja Resident Evil 6 Resident Evil 6 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 4 - Ładownia
Zaraz po rozpoczęciu poziomu, pozbądź się atakującego Piersa przeciwnika, a następnie wejdź do pomieszczenia z lewej.
Po wejściu schodami na górę, zostaniesz zaatakowany przez oddział snajperów. Zeskocz wtedy z powrotem i zabij ich z dołu przy pomocy snajperki. Najlepiej celować stojące obok wrogów beczki. Ich eksplozja błyskawicznie zlikwiduje zombie.
Gdy teren będzie czysty, pobiegnij prosto przed siebie, zabijając kolejnych przeciwników. Wrogowie zmieniający się w dziwne kule kamikadze. Podejdź do nich na sekundę i szybko odbiegnij. Wywołasz w ten sposób wybuch, który zabije pozostałe mutanty.
W momencie jak jednej ze schodów zaczną się podnosić, wbiegnij szybko na drugie z nich, a następnie przerzuć Piersa na drugą stronę chodnika. Chwilę później platformy zaczną się obracać.
Teraz twoim zadaniem jest dotarcie do rakiety na końcu pomieszczenia i odpalenie jej w stronę zamkniętej bramy. Na miejsce zaprowadzi cię chodnik obok ściany.
Zanim jednak zaczniesz majstrować przy maszynie, pamiętaj żeby pozbyć się wszystkich wrogów.
Po wywołaniu eksplozji pobiegnij szybko otworzyć zaznaczone drzwi. Jak tylko przez nie przejdziesz, przeciwnicy przestaną cię ścigać, więc nie trać na nich niepotrzebnie amunicji.
Będąc na pokładzie kieruj się cały czas w prawo, przeskakując między platformami, wspinając po schodach i wchodząc na drabiny.
Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z dźwignią, która opuszcza schody.
Pociągnij za nią, a następnie biegnij do oznaczonych przez grę drzwi. Po drodze będziesz ostrzeliwany przez grupkę wrogów oraz myśliwiec, ale nie walcz z nimi. Zamiast tego kieruj się cały czas przed siebie, chowając przed pociskami.
Za pierwszymi drzwiami znajdują się schody. Wejdź nimi na górę i otwórz kolejne wrota. Chwilę później rozpocznie się krótka animacja.