2 - Ponowne spotkanie z Ustankiem | Kampania Jake'a | Solucja Resident Evil 6 Resident Evil 6 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 2 - Ponowne spotkanie z Ustankiem

Teraz twoim zadaniem jest dotarcie do drzwi po drugiej stornie pomieszczenia, unikając odkrycia przez owady.

Zanim jednak wejdziesz w mały labirynt z prawej, idź maksymalnie prosto. Na końcu znajdziesz skrzynie z punktami doświadczenia.

Walkę z ćmami najlepiej rozpocząć od zabicia najbliższego robaka. Zajść go od tyłu jest dość trudno, wiec radzę podbiec szybko, zabić i schować się do skrzyni za twoimi plecami.

Gdy stwór zniknie, idź maksymalnie prosto, a następnie pozbądź się dwóch owadów z lewej. Poczekaj, aż zaczną zawracać i zgnieć je pięścią.

Zanim podbiegniesz do drzwi i zaczniesz je otwierać, upewnij się, że robak z prawej jest daleko. Nie musisz go zabijać. Po przejściu do drugiego pomieszczenia, będziesz już bezpieczny, nawet jak zostaniesz wcześniej zauważony.

Niestety kilka kroków dalej stwór nagle cie zauważy i zacznie gonić. Uciekaj przed nim cały czas przytrzymując A oraz wciskając LT, żeby wykonać ślizg pod przeszkodą.

Po zgubieniu wroga wejdź drabinami na górę i podejdź do wskazanych drzwi. Aby je otworzyć, potrzebujesz kartę umieszczoną w dłoni leżącego przy mutancie ciała.

Na samym początku (nie wchodząc na lód!) podejdź do zerwanej drabiny z lewej.

Musisz pomóc swojej towarzyszce wdrapać się na górę, a następnie udać się na drugi koniec jaskini. Znajdziesz tam kilka bomb.

Podłóż jedną z nich i wróć do zerwanej drabiny. Wysadzając ładunek odwrócisz uwagę bestii, a twoja przyjaciółka będzie mogła zabrać kartę. Z jej pomocą otwórz drzwi do kolejnego pomieszczenia.

Musisz teraz biec cały czas przed siebie, jak najszybciej otwierając i zamykając kolejne włazy.

Na końcu czeka na ciebie maszyna z potężnym wiertłem. Aby pokonać stwora, na zmianę obracaj gałką lewego analoga, a następnie w odpowiednim momencie wciskaj przycisk RT. Tylko na samym końcu zamiast RT wciśnij A, żeby zakończyć starcie.

Etap dobiegnie końca, jak tylko opuścisz jaskinię.