2 - Opuszczona posiadłość | Kampania Chrisa | Solucja Resident Evil 6 Resident Evil 6 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rozdział 2 - Opuszczona posiadłość
Po kolejnej cut-scence wejdź na piętro budynku, a następnie otwórz wskazane drzwi.
Będzie za nimi korytarza, na którym zaatakuje cię jeden zombiak. Zabij go i przeszukaj pomieszczeni, gdzie stwór się ukrywał. Umieszczono tam sporo amunicji.
Idąc dalej prosto dotrzesz do kolejnych drzwi. Przejdź przez nie, a następnie zeskocz piętro niżej. Chwilę później z kokonów zaczną powstawać nowe mutanty.
Bestie są potężne, ale bardzo powolne. Nie pozwól im się do siebie zbliżyć, bo zabiorą ci całe zdrowie jednym uderzeniem. Unikaj również ich szarży, którą wykonują po kilku uderzeniach pięści w klatkę piersiową.
Żeby oszczędzić amunicję, warto poczekać, aż narodzą się wszystkie stwory. Rzuć w nie wtedy granat i dobij kilkoma strzałami z pistoletu.
Gdy walka dobiegnie końca, przejdź przez wskazane drzwi i idź cały czas prosto.
W jasno oświetlonym pomieszczeniu czeka cię starcie z trójką uzbrojonych przeciwników. Szczególnie uważaj na wroga z prawej, który stoi zaraz obok wejścia.
Po oczyszczeniu terenu, przejdź przez kolejne drzwi i obejrzyj krótką cut-scenkę. Jak filmik dobiegnie końca, do twojego oddziału dołączy uratowana kobieta. Razem biegnijcie cały czas prosto, aż do pomieszczenia wypełnionego mutantami.
Stamtąd musisz wbiec po schodach na górę i otworzyć wskazane drzwi.
W pokoju za nimi natkniesz się na nowy rodzaj bestii. Ten typ mutantów raz na jakiś czas staje na dwóch nogach, by sekundę później wystrzelić przed siebie śmiercionośne kolce. Jak tylko zobaczysz, że jeden z wrogów ustawia się w pozycji pionowej, zejdź szybko z linii strzału, a następnie zacznij bić stwora pięściami. W ten sposób szybko się go pozbędziesz.
Gdy ostatni przeciwnik zginie, idź dalej prosto, a następnie zeskocz piętro niżej. W magazynie czeka cię starcie z grupą poznanych wcześniej stworów. Nie musisz ich jednak wszystkich zabijać.
Zamiast tego biegnij przed siebie, aż do schodów prowadzących poziom niżej. Przechodząc przez kolejną kratę zakończysz etap.