Wojny (War) | Wyzwania w Prototype poradnik Prototype
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019
Wyzwania - Wojny (War)
Enemy of My Enemy
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 3:10:0 | 6500 |
Srebrny | 2:50:0 | 9000 |
Złoty | 2:30:0 | 16000 |
W tym wyzwaniu musisz pomóc mutantom walczyć z armią. Osobiście lubię tutaj używać kopniaków z powietrza do eliminowania piechociarzy (w tym również tych na budynkach) i szponów do niszczenia pojazdów opancerzonych (zdolnością Groundspike). Stosując takie ciosy będziesz skutecznie zwalczać nieprzyjaciela i jednocześnie nie wybijesz zbyt wielu "sojuszników".
Strange Bedfellows
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 2:45:0 | 13000 |
Srebrny | 2:15:0 | 16500 |
Złoty | 1:50:0 | 30000 |
Polecam w tym wyzwaniu użyć ostrza lub szponów. Przyda się tutaj duży zasób ruchów, by móc walczyć zarówno z potężnymi przeciwnikami, jak i tymi nieco słabszymi. Co więcej, podejdź do tego zadania z pełnym zdrowiem, by móc wykonywać ataki dewastujące. Jeżeli będziesz wykorzystywać je z głową, zlikwidujesz zainfekowanych, a żołnierze poniosą niewielkie straty.
Battlefield
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 3:40:0 | 6500 |
Srebrny | 3:20:0 | 9000 |
Złoty | 2:50:0 | 16000 |
Dość ciężkie wyzwanie, wymagające skakania i szybkiego zmieniania celów. Staraj się cały czas być w powietrzu, by nie dać się osaczyć mutantom. Zauważ, że gdybyś dał się otoczyć, każdy strzał z powierzonego Ci granatnika przewróciłby Cię. Jeśli zależy Ci na złocie, ulepsz zdrowie, zdolności posługiwania się granatnikiem i pamiętaj też, że ostatni przeciwnik przybywa na pole bitwy wyjątkowo późno. By zmieścić się w wyśrubowanych limitach czasowych, musisz wyjść mu na spotkanie - koło pobliskiej fontanny.
Raid
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 2:45:0 | 20000 |
Srebrny | 2:10:0 | 26000 |
Złoty | 1:45:0 | 40000 |
Korzystając z granatnika musisz tutaj wybić kilkudziesięciu zainfekowanych przeciwników. Przy najwyższym stopniu umiejętności związanych z obsługą wyrzutni granatów, zdobycie złota to tylko formalność. Cały czas bądź w ruchu (jeśli trzeba, to skacz), by nie dać się osaczyć przeciwnikom. Co więcej, uciekając może się okazać, że przeciwnicy ustawią się z Tobą na jednej linii, ułatwiając Ci zadanie.
Final Combat
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 3:40:0 | 6500 |
Srebrny | 3:20:0 | 9000 |
Złoty | 2:50:0 | 16000 |
Podejdź do tej walki z pełnym zdrowiem, by móc wykonywać ataki dewastujące. Będą one tutaj bardzo przydatne. Proponuję wykorzystać tutaj ostrze. Pierwsza fala przeciwników będzie się składać z samych słabeuszy, potniesz ich bez problemu stosując podstawowe ataki. Kolejne fale będą trudniejsze, gdyż będą się składać z twardszych wrogów. Zacznij stosować ataki dewastujące, by błyskawicznie eliminować duże grupy przeciwników. Staraj się jednak robić to z dala od żołnierzy, bo możesz ich niechcący zabić.
Stairway
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 3:30:0 | 25000 |
Srebrny | 3:00:0 | 40000 |
Złoty | 2:30:0 | 65000 |
Najlepiej używać tu ostrza i - okazyjnie - wyrzutni rakiet. Zwykli przeciwnicy nie stanowią problemów, ale gorzej z Hunterami (w tym wyzwaniu spotkasz także ulepszony ich typ). Staraj się ich mordować stosując różne umiejętności związane z ostrzem. Pamiętaj też o tym, by zbierać pozostawiane przez wrogów kule energii - bez nich zapewne nie dotrwasz do końca walki. Jeżeli chcesz stosować dewastatory, to rób to z głową. Nie chcesz przecież wybić przez przypadek żołnierzy.
Power to The People
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 4:00:0 | 32500 |
Srebrny | 3:30:0 | 45500 |
Złoty | 2:40:0 | 78000 |
Łatwe wyzwanie. Musisz tutaj walczyć przeciwko armii. Na dobry początek załatw jednego piechociarza i zabierz jego broń (najlepiej, gdyby to był karabin maszynowy, ale szturmowy też się nada). Używaj go do eliminowania pozostałych żołnierzy. Pamiętaj, że wystarczą dosłownie 2-3 naboje, by powalić jednego wroga. To oznacza, że z jednego magazynku wykończysz kilkudziesięciu przeciwników. Od czasu do czasu atakować Cię będą czołgi. Przygotuj sobie na nie jakąś dobrą broń - ja preferuję ostrze i związaną z nim zdolność Blade Air Slice. Dzięki niej ostrze wchodzi w czołgi jak w masło.
A Walk in The Park
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 3:30:0 | 32500 |
Srebrny | 3:00:0 | 45500 |
Złoty | 2:45:0 | 78000 |
Nie zmieniając wyglądu, musisz używać granatnika do wybicia wszystkich mutantów. Prosta sprawa, pod warunkiem że umiesz szybko zmieniać cele, a Twoje umiejętności obsługi granatnika są nienaganne. Uważaj, by nie strzelać we wrogów, koło których stoją żołnierze - możesz przez to niechcący zlikwidować paru "sojuszników". Tak czy owak, normalni wojacy zapewne padną w tej walce, a na polu bitwy ostaną się tylko superżołnierze. Gdy dojdzie do takiej sytuacji, wal we wrogów ile wlezie, nawet jeśli wojskowi stoją tuż obok nich. Superżołnierze dobrze bowiem znoszą strzały z granatnika.
Close Contact
Medale | Czas | Punkty ewolucji |
Brązowy | 4:15:0 | 46000 |
Srebrny | 3:55:0 | 60000 |
Złoty | 3:35:0 | 105000 |
Bardzo ciężkie wyzwanie. Musisz wspomóc mutanty w walce z superżołnierzami. Proponuję przygotować sobie ostrze i ciąć przeciwników wykorzystując zdolności Blade Air Slice i Blade Frenzy. Przyda się też dużo zdrowia i niezły refleks. Superżołnierze mogą Cię bowiem złapać i jeżeli szybko nie naciśniesz odpowiedniego przycisku, Mercer nie zblokuje ataku i dostanie solidnego łupnia. W miarę możliwości unikaj też cięcia mutantów. Wiem, że nie jest to łatwe, ale zaręczam że wykonalne.