Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype - poradnik do gry

Prototype - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

One Thousand Suns | Opis przejścia Prototype poradnik Prototype

Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019

One Thousand Suns

1 - One Thousand Suns | Opis przejścia Prototype - Prototype - poradnik do gry
Ostatnia walka jest moim zdaniem najtrudniejszą ze wszystkich umieszczonych w grze - One Thousand Suns | Opis przejścia Prototype - Prototype - poradnik do gry

Ostatnia walka jest moim zdaniem najtrudniejszą ze wszystkich umieszczonych w grze. Twój przeciwnik potrafi zblokować wiele Twoich ciosów. Ponadto, jego ataki są wyjątkowo mocne. Istnieje kilka sposób na pokonanie go, mnie udało się go pokonać łącząc je wszystkie podczas walki.

Po pierwsze, zwróć uwagę na to, że na pokładzie rozmieszczono rakiety, bomby i helikoptery. Rzucaj nimi w mutanta (najlepiej z wykorzystaniem zwiększonej siły, tzw. Musclemass), gdy ten się nie rusza (czyli gdy wykonuje atak dewastujący - możesz wtedy rzucić 3-4 przedmiotami w niego).

Wykorzystuj w walce KAŻDĄ wyrzutnię rakiet, jaką znajdziesz. Ataki dewastujące i wyrzutnie mogą ogłuszyć potwora, co daje możliwość wskoczenia mu na plecy i wykonania serii bardzo mocnych ciosów.

Ponieważ trochę ciężko tutaj mieć pełne zdrowie i dostęp do kilku ataków dewastujących, można podejść do tego zadania w sposób ryzykowny, aczkolwiek bardzo skuteczny - One Thousand Suns | Opis przejścia Prototype - Prototype - poradnik do gry

Ponieważ trochę ciężko tutaj mieć pełne zdrowie i dostęp do kilku ataków dewastujących, można podejść do tego zadania w sposób ryzykowny, aczkolwiek bardzo skuteczny. Pozwól przeciwnikowi, aby Cię mocno obił. Gdy Mercer będzie prawie na wykończeniu, może on wykonać jeden atak dewastujący. Po wykonaniu tego ataku uciekaj zregenerować trochę zdrowie, następnie powtarzaj cały manewr. Najlepiej robić to bez zbroi, dzięki temu zdrowie schodzi szybciej i łatwiej uciekać przed Supreme Hunterem.

Porwanie helikoptera i ostrzelanie wroga też wchodzi w rachubę, aczkolwiek potrzeba tutaj mistrzowskich umiejętności - stwór będzie w Ciebie rzucał kawałkami lotniskowca, a obsługa okrętu będzie próbowała Cię zestrzelić. Niemniej jednak parę rakiet zawsze można w Huntera wypalić.

Gdy mutant będzie miał około 1/3 zdrowia, włączy się licznik czasu. Będziesz miał dwie minuty na wykończenie wroga. W takich warunkach zalecam zrezygnowanie z helikopterów - są mniej efektywne od pozostałych sposobów na zlikwidowanie przeciwnika. Reszta bez zmian. Wraz z zabiciem Supreme Huntera zakończysz główny wątek fabularny gry.

Nagroda: 500000 EP, 2 wyzwania dostępne