Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Prototype - poradnik do gry

Prototype - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype poradnik Prototype

Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019

Wyzwania - Szybowanie (Glide)

From On High

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

1300

Srebrny

12m

2000

Złoty

5m

3300

Szybowanie i lądowanie w wyznaczonym miejscu jest bardzo proste. To wyzwanie jest na dodatek jednym z łatwiejszych w grze. Musisz wylądować koło bazy wojskowej, by zdobyć złoto nie trzeba przeznaczać wielu punktów na ulepszenie skoku głównego bohatera. Oznacza to, że możesz wykonać to wyzwanie tuż po zakupieniu zdolności szybowania (Glide).

Medale - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Over-Arching Triumph

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

3300

Srebrny

12m

4500

Złoty

5m

8000

Musisz zeskoczyć z dachu i poszybować do pobliskiego parku. Przyda się tutaj dobry, długi skok (ładuj go na początku, przytrzymując klawisz skoku). Na szczęście na drodze nie ma żadnych przeszkód, więc wyzwanie jest dość łatwe.

Fountain of Youth

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

6500

Srebrny

12m

8300

Złoty

5m

15000

Cały sęk w tym, by wylądować na fontannie nieopodal. Ulepsz skok (Airdash też może się przydać, jeżeli zależy Ci na złocie) i postaraj się na początku skoczyć wysoko, by szybować z dużej wysokości.

Medale - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

On a Pedestal

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

6500

Srebrny

12m

8300

Złoty

5m

15000

Osiągnięcie praktycznie identyczne z Fountain of Youth, z tym że skaczesz z nieco mniejszej wysokości, a fontanna jest bliżej miejsca startu. Jeżeli zależy Ci na złocie, zaopatrz się w zdolność Airdash. Możesz też wziąć rozpęd przed skokiem, jeśli chcesz.

Bullseye

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

6500

Srebrny

12m

8300

Złoty

5m

15000

Bardzo przyjemne i łatwe wyzwanie. Wprawdzie bez zdolności Airdash się nie obejdzie, ale też nie trzeba tutaj bardzo dobrze rozwiniętego skoku. Co więcej, nie ma tutaj żadnych przeszkód na drodze do celu, więc zdobycie złota nie powinno sprawić problemów.

Stone Skipping

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

12500

Srebrny

12m

20000

Złoty

5m

33000

Bardzo ciekawe wyzwanie. Do celu jest wyjątkowo daleko i tak naprawdę bardzo ciężko się tam dostać nawet przy postaci ze wszystkimi dostępnymi ulepszeniami. Trzeba więc posłużyć się drobnym fortelem, jeżeli zależy Ci na złocie. Zauważ, że środek celu znajduje się koło niewielkiego jeziorka. Musisz wpaść do wody (najlepiej jak najbliżej celu). Mercer wyskoczy z wody na dość dużą wysokość, pozwalając Ci kontynuować szybowanie. Wprawdzie przelecisz w ten sposób niewielki dystans, ale powinien on wystarczyć do zdobycia złota.

Medale - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Go West

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

15m

12500

Srebrny

7m

20000

Złoty

2m

33000

Dość trudne wyzwanie, gdyż polega na wylądowaniu na jednym z nowojorskich dziedzińców. Placyk otoczony jest przez dość wysokie bloki, a odległości od środka, jak widać po tabelce, są mniejsze niż zwykle. Przyda się tutaj maksymalnie ulepszony skok. To samo dotyczy zdolności Airdash. Staraj się cały czas utrzymywać dużą wysokość. Gdy znajdziesz się nad blokiem, zacznij spadać w kierunku celu. Nie da się ukryć, że w tym wyzwaniu trzeba mieć też trochę szczęścia. Uważaj też na schody przeciwpożarowe zainstalowane na blokach - trafienie w nie kończy się porażką w większości przypadków.

Medale - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Curvaceous

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

16500

Srebrny

12m

25000

Złoty

5m

40000

Tutaj przydadzą Ci się maksymalne ulepszone zdolności - zwykły skok i Airdash. Musisz bowiem przelecieć między wieżowcami i na koniec trafić do celu. Za każdym razem, gdy mijasz budynek, używaj zdolności Airdash do zmiany kierunku lotu. Następnie spokojnie sobie szybuj, aż do następnej zmiany kierunku. Staraj się też nie lecieć zbyt blisko ścian, bo możesz niechcący wbiec na jedną z nich kończąc wyzwanie niepowodzeniem. Samo lądowanie nie powinno być zbyt trudne, nawet pomimo drzew otaczających cel.

1 - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Medale - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Cloverleaf

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

16500

Srebrny

12m

25000

Złoty

5m

40000

Tutaj po raz kolejny zmierzysz się z przeszkodami. Przed wykonaniem wyzwania ulepsz sobie skok i Airdash. Musisz wylądować między dwoma mostami. Wymagane będzie co najmniej jedno przedłużenie skoku (właśnie zdolnością Airdash) w celu uzyskania złota. Postaraj się szybować do samego końca, nie spadaj swobodnie pod koniec, bo łatwo przy tym zahaczyć o jeden z mostów.

Jeżeli nie zależy Ci na złotym medalu, możesz wylądować na jednym z mostów - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Jeżeli nie zależy Ci na złotym medalu, możesz wylądować na jednym z mostów. Dostaniesz wówczas srebro lub brąz.

Wrong Side of The Tracks

Medale

Odległość od środka

Punkty ewolucji

Brązowy

25m

16500

Srebrny

12m

25000

Złoty

5m

40000

Bardzo ciekawe i jednocześnie dość trudne wyzwanie. Chodzi o wylądowanie pod mostem. Potrzebne Ci tu będą ulepszony skok i rozwinięta zdolność Airdash (obie na najwyższym poziomie). Jeżeli zależy Ci tylko na srebrze, to wyląduj NA moście - zauważ, że widać na nim lekki zarys najmniejszego okręgu.

2 - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry
Jeżeli chcesz jednak zdobyć złoto, to musisz rozpocząć szybowanie bardzo późno - chodzi o to żeby szybować tuż nad torami - Szybowanie (Glide) | Wyzwania w Prototype - Prototype - poradnik do gry

Jeżeli chcesz jednak zdobyć złoto, to musisz rozpocząć szybowanie bardzo późno - chodzi o to żeby szybować tuż nad torami. Dzięki zdolności Airdash powinno udać Ci się podtrzymać tę niewielką wysokość na ostatnich paru metrach lotu. Jeżeli uderzysz o most, każ dalej Alexowi lecieć przed siebie - możliwe, że program potraktuje to jako normalną, dalszą część lotu.