[Solucja] Hidden Agenda cz.1 | Prey Poradnik Prey (2006)
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Za drzwiami znajduje się pomieszczenie chronione przez laserowe czujniki (#205). Opuść ciało Tommy'ego, aby ominąć zagrożenie i znajdź przycisk wyłączający systemy obronne (#206). Gdy w okolicy będzie już bezpiecznie, możesz ruszać naprzód.
Użyj dłoni obcego na panelu (#207). W kolejnej komnacie zauważysz lewitującą nad stołem broń, która podtrzymywana jest przez dwa źródła energii (#208). Skieruj się do drzwi po prawej i rozwal błękitny pojemnik (#209). Podczas wykonywania tej operacji stój w przejściu. Tuż po zniszczeniu źródła energii, w sali pojawią się czujniki. Jeśli nie chcesz użerać się z podwieszonym u sufitu karabinem maszynowym, wiązki nie mogą złapać Cię w swoim zasięgu.
Wracaj do pomieszczenia z bronią. Tym razem wybierz drzwi po lewej i powtórz operację ze zniszczeniem pojemnika. Wyeliminowawszy źródło energii, będziesz mógł już zabrać pukawkę, którą jest armata plująca kwasem. Broń przyda się do eksterminacji łowców. Przeciwnicy będą wyskakiwać przez otwierane szybko portale. Ostatni z wrogów nie zdoła zamknąć przejścia (#210), co ułatwi Ci przejście do kolejnej części okrętu.
W nowoodkrytej sali wciśnij przycisk zlokalizowany pomiędzy fotelami (#211). Skorzystaj z jedynych, otwartych drzwi i pozbądź się wrogów. Przeszukaj dokładnie okolicę, a bez trudu znajdziesz panel (#212) likwidujący pole siłowe.
Rozwal przeciwników i podejdź do pola siłowego. Po lewej stronie znajduje się mała wnęka (#213), która pełni rolę obrotowej kabiny. Wejdź do jej środka i uwolnij ciało Tommy'ego. Przekrocz barierę i zlokalizuj przycisk (#214) w środkowej części korytarza.
Panel kontroluje kabinę, powodując jej obrót o 90 stopni. Jeśli skorzystasz z przycisku raz, Tommy znajdzie się w tym samym korytarzu (jest tu terminal ładujący broń energetyczną). Aby przetransportować Indianina do kolejnej sekcji, musisz jeszcze raz skorzystać z panelu. Jeśli trzykrotnie wciśniesz przycisk, Tommy trafi do ukrytej sali, gdzie zlokalizowany jest automat do gier w karty.
Czołgając się, wejdź do pudła (#215), które działa jak brama. Zlokalizowany tu przycisk (#216) otworzy portal. Podążaj przed siebie mrocznymi korytarzami, a dotrzesz do kolejnych wrót. Po ich przekroczeniu, idź przed siebie i skorzystaj z usług ciasnego tunelu (#217).
W sali z trasami magnetycznymi zostaniesz zaatakowany przez roboty. Pozbądź się agresorów, a następnie opuść ciało Tommy'ego. Świetlista ścieżka (#218) pozwoli Ci bezpiecznie przeprawić się przez przepaść. Wciśnij przycisk likwidujący pola siłowe i skorzystaj z trasy magnetycznej.