[Solucja] Crash Landing cz.2 | Prey Poradnik Prey (2006)
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Trafisz do dużego pomieszczenia, w którym dalszą drogę blokuje przepaść. Załatw wszystkich przeciwników, a następnie opuść ciało Tommy'ego i skorzystaj ze świetlistej ścieżki (#111). Podejdź do punktu grawitacyjnego i spójrz pionowo w górę (#112). Zauważysz kolejny punkt, w który strzel z łuku. Możesz wrócić do postaci Indianina.
Wskocz do kanału (#113) i przejdź na drugą stronę ciasnym tunelem. Na końcu trasy zmień grawitację strzelając w punkt (#114) i gdy będziesz już w nowym położeniu, skorzystaj z drzwi. Uzupełnij amunicję i otwórz kolejne wrota.
W sali zaroi się od wrogów. Umiejętnie pozbądź się wszystkich przeciwników i podejdź w pobliże wnęki chronionej polem siłowym (#115). Opuść ciało Tommy'ego i wciśnij ukryty za barierą przycisk (#116). Zauważ, że po prawej stronie pojawi się winda. Wróć do postaci Indianina i wejdź na platformę (#117). Jeszcze raz uwolnij ducha Domasiego i skorzystaj z panelu. Gdy Twój bohater pojedzie wreszcie do góry, możesz ponownie wcielić się w jego rolę.
Po krótkiej wędrówce trafisz do sali z wiszącymi ciałami. Drzwi są zamknięte, dlatego wejdź na zlokalizowaną po drugiej stronie pomieszczenia platformę i skorzystaj z bramy (#118) prowadzącej do kolejnej sali.
Twoim oczom ukaże się sala pełna fragmentów tras magnetycznych. Możesz zejść w dół, ale nie ma tam nic interesującego poza wykluwającymi się Fodderami. Podejdź do krawędzi platformy i przedostań się na drugą stronę pomieszczenia, stąpając po prowizorycznej ścieżce (#119). Za pomocą trasy magnetycznej wejdź na górę. Zabij łowcę i wciśnij przycisk (#120). Włączona maszyneria wprawi w ruch fragmenty pozostałych ścieżek.
Zejdź do połowy trasy i skręć w prawo lub w lewo (#121). Poczekaj cierpliwie na kolejne fragmenty (pamiętaj, że nie możesz skakać, gdyż spadniesz na dół) i wolno przesuwaj się naprzód. Gdy wreszcie dotrzesz do końca ścieżki, zlokalizuj kolejną bramę (#122). Znajduje się ona w rogu pomieszczenia.
Załatw wszystkich przeciwników biegających po suficie i skręć w lewo. Tuż za wąskim przejściem zlokalizowana jest mała komnata, gdzie możesz naładować broń energetyczną dwoma rodzajami amunicji (#123). Przyjrzyj się też stojącej nieopodal skrzyni. W jednym z jej boków (#124) znajduje się przejście, które zabierze Cię wprost na ścianę.
Obróć się o 180 stopni i przyglądnij się drugiej ze skrzyń (#125). Znajdziesz kolejne przejście, które tym razem wprowadzi Cię na sufit. Pozbieraj broń zabitych przeciwników i załatw pozostałych wrogów. Zanim skierujesz się do drzwi, odczytaj kod z monitora - 2724 (#126). Wklepiesz go w następnej komnacie (#127), gdyż tylko dzięki niemu można otworzyć zamknięte drzwi.
Znalazłeś się w chłodni. Przycisk na końcu platformy uruchamia windę (#128), która pozwala zjechać w dół. Zostaniesz zaatakowany przez przerośnięte pieski - zabij je wszystkie. W jednym z rogów sali znajdziesz przycisk (#129) uruchamiający trasę magnetyczną.
Skorzystaj ze ścieżki i pędź do góry. Na końcu drogi odnajdziesz jeszcze jeden przycisk (#130). Otworzywszy niebieski portal, wejdź do środka.