[Solucja] Facing the Enemy | Prey Poradnik Prey (2006)
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Już na początku rozgrywki czeka Cię ostra jazda. Wróg wykrywszy Twoją obecność rzuci do walki nie tylko łowców, ale również innych przedstawicieli obcej hordy. W pokonaniu przeciwników pomoże Ci terminal ładujący broń energetyczną, wiszący na ścianie. Gdy pojedynek się zakończy, skorzystaj z portalu (#409).
Otwórz drzwi (#410) i ruszaj naprzód. Idź cały czas przed siebie, eliminując napotkanych wrogów. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do małego pomieszczenia, w którym zobaczysz obracający się obiekt oraz dwa przyciski. Opuść ciało Tommy'ego i skorzystaj z panelu. Teraz musisz trafić w świecący na niebiesko (#411) element wewnątrz znajdującego się przed Tobą pojemnika. Nie jest to łatwe, gdyż przedmiot obraca się bardzo szybko - możliwe, że będziesz musiał poświęcić kilka strzał, zanim uda Ci się sięgnąć celu.
Będąc pod postacią ducha obróć się w prawo (#412) a zauważysz małą niszę z niewielką ilością amunicji. Przejdź po świetlistej ścieżce (#413) na drugą stronę przepaści i skorzystaj z panelu. Utworzony w ten sposób most pozwoli Tommy'emu ruszyć w dalszą drogę.
Po krótkiej wędrówce dotrzesz do dużej sali, w której zaroi się od wrogów (uważaj zwłaszcza na snajperów, którzy zaatakują ze znajdującej się wyżej platformy). Po obu stronach pomieszczenia zlokalizowane są panele. Stań przed jednym z nich (#414), uwolnij ducha i przejdź do drugiego ekranu. Wciśnij przycisk, natychmiast powróć do postaci Indianina i skorzystaj z alternatywnego panelu. Tylko w ten sposób sprowadzisz na dół windę (#415), która zabierze Cię do kolejnej części kompleksu.
Czas na pojedynek z Keeperem (#416), na którego polowałeś od dłuższego czasu. Po podniosłej przemowie, monstrum stworzy arenę do walki. Zanim Twój główny przeciwnik stanie do pojedynku na śmierć i życie, wyśle przeciwko Tobie swoich podwładnych. Będziesz musiał uporać się m.in. z dwoma wcześniejszymi bossami (Centurionem oraz stworem podobnym do tego, w którym przebywała Jen - #417). Eksterminacja przeciwników nie powinna nastręczać Ci większych problemów.
Gdy uporasz się z pierwszą falą przeciwników, do akcji wkroczy Keeper. Zadanie jest banalne. Wystarczy ładować w potwora ile fabryka dała, by pozbyć się go raz na zawsze. Ogromnym ułatwieniem w walce jest nieśmiertelność Tommy'ego - nawet jeśli wróg zdoła Cię zabić, możesz powrócić do pojedynku.
Po zakończonej walce zostaniesz teleportowany do kolejnej części kompleksu. Tutaj czeka na Ciebie przykra niespodzianka - Keeper ma swoich braci (#418), którzy teraz zaatakują Cię ze większej grupie. Idź cały czas przed siebie i systematycznie eksterminuj bestie. Nie powinno Ci zabraknąć amunicji - na ścianach rozlokowane są terminale do ładowania broni energetycznej, które w dodatku są odnawialne, można więc korzystać z nich do woli. Bitwa z Keeperami jest co prawda żmudna, ale przy odrobinie samozaparcia można się ich pozbyć stosunkowo szybko.
Na końcu trasy (#419) znajduje się komnata, w której przechowywani są pozostali Keeperzy. Będziesz świadkiem ich ostatecznego zniszczenia. Po egzekucji wejdź w portal (#420), aby stoczyć ostatni już pojedynek w grze...