[Solucja] All Fall Down cz.2 | Prey Poradnik Prey (2006)
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Jeśli opuścisz ciało Tommy'ego, zauważysz tutaj również świetlistą ścieżkę (#79), prowadzącą na rurę. Na końcu trasy leży trochę amunicji.
Przycisk po prawej otwiera portal do łazienki (#80). Na końcu korytarza zlokalizowane są dwa terminale (#81), w których możesz naładować broń energetyczną różną amunicją. Jest tu także automat, pozwalający rozegrać partyjkę w karty. W trakcie przedzierania się do obu tych obiektów, uważaj na wypluwaną ze ścian zieloną maź. Pamiętaj, że możesz zniszczyć wymiotujące organy, strzelając do nich z broni. Drzwi są zamknięte, wracaj do ubikacji. Portal (#82), który Cię tu przywiódł, skieruje Cię teraz do zupełnie innego pomieszczenia. Na końcu sali znajduje się winda (#83). Czeka Cię długa przejażdżka na górę, obfitująca w fajne widoki.
Zanim przejdziesz przed metalowe wrota, opuść ciało Tommy'ego i spójrz w lewo (#84). Ujawniona zostanie skrytka, zawierająca amunicję. Idź przed siebie i zatrzymaj się dopiero w korytarzu, gdzie zobaczyłeś ducha dziewczynki. Spójrz w górę i strzel w punkt grawitacyjny (#85) zlokalizowany na suficie. Idź przed siebie, a bez trudu odnajdziesz portal (#86).
Skąpana w mroku sala będzie miejscem walki z duchami dzieci. Wejdź na platformę znajdującą się w centrum pomieszczenia (#87) i poczekaj na rozwój wypadków. Mali przeciwnicy (#88) będą atakować Cię pociskami, które zabierają sporo energii, dlatego staraj się ich unikać. Aby pozbyć się duchów, musisz eksterminować je przy pomocy broni palnej. Po załatwieniu dzieciaków skieruj się do na wpół otwartych drzwi (#89). Idź przed siebie i skręć w lewo, a znajdziesz portal, który pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu (#90).