[Solucja] Crash Landing cz.1 | Prey Poradnik Prey (2006)
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Opuść ciało Tommy'ego i przejdź przez pole siłowe (#91). Uporaj się z żołnierzami wroga. Pamiętaj, że liczba strzał jest ograniczona - jeśli zabraknie Ci pocisków, jak najszybciej skorzystaj z panelu likwidującego barierę (#92) i wkrocz do akcji Indianinem.
W trakcie walki łowcy mogą uruchomić alarm (#93) za pomocą czerwonego przycisku (w ten sam sposób można go wyłączyć). Spowoduje to pojawienie się nowych przeciwników, a także uruchomienie stacjonarnych środków obronnych w postaci podwieszonych pod sufitem karabinów maszynowych (#94).
Skorzystaj ze schodów i za pomocą kolejnego przycisku otwórz metalowy właz (#95). Wyjdziesz na mały balkon, skąd będziesz mógł podziwiać wrak samolotu. W podłodze umieszczone jest pole siłowe (#96).
Opuść ciało Tommy'ego i skocz w dół. Skręć w prawo i użyj znajdującego się nieopodal panelu (#97). Wróć do Indianina i zejdź niżej. Ruszaj przed siebie. Po wybiciu wrogich łowców znajdziesz się na końcu platformy. Jest tutaj terminal (#98) do ładowania broni z nowym rodzajem amunicji, wywołującej pojedyncze i niezwykle mocne uderzenia energii. Tak wyposażona pukawka przyda Ci się po zejściu w pobliże samolotu, gdyż na niebie pojawią się nowi oponenci, ogromne stwory przypominające kule (#99). Po ich unicestwieniu zajmij się snajperami, teleportującymi się w rejon walk.
Gdy w okolicy nie będzie już nikogo prócz Ciebie, udaj się w pobliże kompleksu, z którego byłeś atakowany przez snajperów. Opuść ciało Tommy'ego, skorzystaj z pochyłej platformy, a następnie ze świetlistej ścieżki (#100). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do panelu obsługującego windę (#101). Wciśnij go i wracaj do postaci Indianina. Tym ostatnim wsiądź do kabiny i wjedź na górę. Otwarty portal przeniesie Cię do kolejnej części statku obcych.
Przeciwnicy zamkną Cię w klatce za pomocą metalowych sztab. Obróć się w prawo i strzel w punkt grawitacyjny (#102). Po zmianie położenia bez trudu przedostaniesz się przez barierę. Wróć do poprzedniej pozycji, trafiając w kolejny punkt (#103). Rozwal wrogów i podejdź do pola siłowego w głębi pomieszczenia (#104). Wyłącz barierę przy pomocy przycisku i ruszaj w dalszą drogę.
Po krótkiej wędrówce dotrzesz do kolejnego pomieszczenia, w którym musisz uporać się z fantastycznymi właściwościami portalów. Podejdź do panelu, na którym usiadł Talon i przyjrzyj się prostokątnej bramie (#105), stanowiącej przejście do zupełnie innej sali. Wejdź do środka i wciśnij zlokalizowany tam przycisk. Jeśli spojrzysz w kierunku drzwi, to zauważysz, że brama zmienia położenie. Wyjdź na zewnątrz, aby znaleźć się w sąsiedniej komnacie.
Zanim skierujesz się do drzwi, zlustruj dokładnie pomieszczenie, w którym aktualnie przebywasz. W głębi sali zlokalizowana jest kolejna brama (#106), tym razem prowadząca na małą platformę z amunicją do karabinu maszynowego.
Trafisz w okolice chłodni. Po lewej zobaczysz terminal ładujący broń energetyczną, po prawej komnatę chronioną polem siłowym (#107). Opuść ciało Tommy'ego i skacząc po rurach przedostań się do środka. Na ekranie umieszczony jest czterocyfrowy kod, którego jednak w obecnej postaci nie jesteś w stanie odczytać. Wyłącz barierę przy pomocy przycisku (#108), wróć do postaci Indianina i jeszcze raz wejdź do środka. Poczekaj, aż Talon zbliży się do ekranu. Odczytasz kod: 1623 (#109).
Wyjdź z pomieszczenia i skręć w prawo. Tuż przed drzwiami zobaczysz panel z przyciskami (#110). Aby rozszyfrować znaczenie liczb, na urządzeniu musi usiąść Talon. Wklep znaleziony wcześniej kod i skorzystaj z otwartych wrót.