Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne | Krzepa M1 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part II
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016
Żelazne cepy (The Iron Flail) - zadanie główne
Sposób odblokowania: zadanie rozpocznie się automatycznie po rozmowie z Deryanem (M1,1) w ramach misji Zapomniana armia (The Forgotten Army).
Zadanie Żelazne cepy (The Iron Flail) rozpocznie się automatycznie po rozmowie z Deryanem, którą odbędziesz w ramach pierwszej głównej misji fabularnej z drugiej części dodatku. Musisz udać się do lokacji, w której przebywa Adaryc Cendamyr, a następnie się go pozbyć.
W pierwszej kolejności wyjdź z Krzepy i odszukaj na mapie Fort Żelaznych Cepów (Iron Flail Fort) (M7). Znajduje się on na północ od wioski i nieco na zachód od Baterii Durgana. Możesz się tam dostać z każdego miejsca, bez konieczności wcześniejszego odkrywania drogi.
Będąc na terytorium wroga musisz dostać się do środka fortu. Strażnicy (M7,1) zaatakują cię gdy tylko za bardzo się zbliżysz. Do środka możesz dostać się na kilka sposobów:
- Jeśli wykonałeś wcześniej zadanie Przygotuj działa (Ready the Cannons) (M1,1) będziesz mógł przyzwać ostrzał artyleryjski, który zniszczy główną bramę (M7,2).
- Główną bramę (M7,2) możesz także zniszczyć wykorzystując leżące niedaleko bale drewniane (M7,3). Wystarczy, że klikniesz na nie i przeczytasz krótką sekwencję paragrafową.
- Użyj linki z kotwiczką na Zachodniej Bramie (M7,4), a następnie wyślij tam kogoś z wysoką kondycją.
Gdy dostaniesz się do środka, czekać cię będzie walka przynajmniej z kilkunastoma przeciwnikami. Możesz uniknąć części wrogów i skierować się bezpośrednio do Sztabu (Command Post) (M7,6), warto jednak przejść się po całym obozie, gdyż znajdziesz tam sporo cennych przedmiotów.
Wewnątrz namiotu spotkasz Adaryca. Rozmowa rozpocznie się automatycznie gdy tylko wejdziesz do środka. Większość opcji dialogowych prowadzić będzie do walki, która nie powinna jednak być zbyt trudna.
Po wygranej walce twoja główna postać otrzyma zdolność Rozerwanie Duszy (Sever the Soul), która osłabia obronę przeciwników. Z ciała Adaryca zabierz klucz do celi (Cell Key) oraz dobry napierśnik. Nie zapomnij też dokładnie przeszukać całego namiotu. Pod koniec otwórz celę znajdującą się na samym środku. Jeden z dyplomatów, po chwili rozmowy, zabije się. Musisz "dotknąć" jego duszy.
W czasie twojej wizji coś się zaczęło dziać na zewnątrz. Gdy wyjdziesz zostaniesz zaatakowany przez dwa ogromne potwory - Młoty Bezokich (Eyeless Hammer). Nie ma prostego sposobu na ich pokonanie. Najważniejsze abyś najpierw wykończył jednego, a następnie drugiego. Nie możesz atakować dwóch jednocześnie. Po walce otrzymasz trochę doświadczenia i rozpocznie się krótka wizja. Po wszystkim zadanie się zakończy i automatycznie rozpocznie następne - Przypływ (The Rising Tide).
Alternatywne wybory:
- Podczas rozmowy z Adarycem możesz tak poprowadzić dialog, że unikniesz walki. Musisz jedynie starać się przekonać go, że w gruncie rzeczy jesteście do siebie bardzo podobni, mieliście tę samą wizję itp.