Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe zadania poboczne w Krzepie | Krzepa M1 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pozostałe zadania poboczne w Krzepie

Zlecenie: Wierni Magrany (Bounty: Magran's Faithful)

Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Ascą, przebywającym na zachód od Rybaczówki (M1,4).

Podczas rozmowy z przebywającym w Krzepie Ascą (M1,4) dowiesz się, że w Jelenioborzu grasuje groźna grupa bandytów - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Lokacja, w której przebywają bandyci znajduje się na południowy-wschód od Zatoki Buntu.

Podczas rozmowy z przebywającym w Krzepie Ascą (M1,4) dowiesz się, że w Jelenioborzu grasuje groźna grupa bandytów. Rozmówca boi się, że ich następnym celem może stać się Krzepa. Musisz ich odnaleźć oraz zabić.

Twoim pierwszym krokiem powinno być opuszczenie Białej Marchii i udanie się do Jelenioborza, najlepiej od razu do Palących Wodospadów (Searing Falls) - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Podczas walki możesz wykorzystać niewielkie mosty, aby wróg nie dostał się do twoich magów.

Twoim pierwszym krokiem powinno być opuszczenie Białej Marchii i udanie się do Jelenioborza, najlepiej od razu do Palących Wodospadów (Searing Falls). Poszukiwana przez ciebie grupa znajduje się na samym środku lokacji i składa się z 6 bandytów, z czego dwóch z nich jest magami. Czarodziejami powinieneś oczywiście zająć się w pierwszej kolejności. Po pojedynku nie zapomnij przeszukać wszystkich ciał. Znajdziesz sporo bardzo dobrego uzbrojenia, najważniejsza jest jednak Głowa Roedwitha (Roedwith's Head), która jest konieczna do zaliczenia zadania. Wróć teraz do Asci w Krzepie (M1,4) i odbierz 4800 lub 5600 sztuk monet jako nagrodę (w zależności od tego w jakiej kolejności wykonywałeś dla niego zlecenia).

Zlecenie: Postrach Białej Kotliny (Bounty: The Terror of Whitestone Hollow)

Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Ascą, przebywającym na zachód od Rybaczówki (M1,4).

Będąc w Krzepie możesz porozmawiać z Ascą (M1,4). Otrzymasz od niego krótkie zadanie polegające na pozbyciu się potworów nękających Białą Kotlinę (M6). Będąc już w tej lokacji musisz udać się do jej południowo-zachodniej części (M6,1) i odszukać tytułowy Postrach Białej Kotliny. Okaże się, że jest to po prostu ogromna i nadzwyczaj silna Zguba Lodu.

Po wygranym pojedynku z ciała przeciwnika zabierz Broszę przewodnika karawany (Caravan Masters Broach) i wróć do zleceniodawcy w Krzepie (M1,4) - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Jeśli nie zabierzesz broszy z ciała przeciwnika, nie będziesz mógł ukończyć zadania.

Po wygranym pojedynku z ciała przeciwnika zabierz Broszę przewodnika karawany (Caravan Master's Broach) i wróć do zleceniodawcy w Krzepie (M1,4). Otrzymasz od niego 4800 lub 5600 sztuk monet (w zależności w jakiej kolejności wykonywałeś zlecenia) oraz sporo doświadczenia.

Zlecenie: Brynlod (Bounty: Brynlod)

Sposób odblokowania: po wykonaniu zadań Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny porozmawiaj z Ascą (M1,4).

Jeśli wykonasz dla Asci (M1,4) dwa krótkie zadania polegające na wyeliminowaniu grupy przeciwników Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny dostaniesz możliwość przyjęcia kolejnych zleceń. Musisz wytropić oraz zabić grupę bandytów dowodzoną przez Brynloda.

Aby ich odszukać opuść Białą Marchię i wróć do Jelenioborza - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Największe zagrożenie stanowią dla ciebie dwaj magowie.

Aby ich odszukać opuść Białą Marchię i wróć do Jelenioborza. Teraz skieruj się do Przeprawy Jeleni Bród (Dyrford Crossing), która znajduje się na zachód od wioski o tej samej nazwie. Poszukiwany przez ciebie Brynlod, wraz ze swoją grupą, znajduje się w południowo-zachodniej części lokacji, wewnątrz niewielkich ruin. Z ciała zabitego przeciwnika zabierz głowę i zanieś ją do Asci (M1,4). W nagrodę otrzymasz 6200 lub 7000 monet. Zależy to od kolejności wykonywania zleceń.

Zlecenie: Krasnowodne Lagufaty (Bounty: Redwater Lagufaeth)

Sposób odblokowania: po wykonaniu zadań Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny porozmawiaj z Ascą (M1,4).

Jeśli wykonasz dla Asci (M1,4) dwa krótkie zadania polegające na wyeliminowaniu grupy przeciwników Zlecenie: Wierni Magrany oraz Zlecenie: Postrach Białej Kotliny dostaniesz możliwość przyjęcia kolejnego zlecenia. Tym razem musisz pozbyć się grupy Lagufatów, które przebywają w Białej Kotlinie (M6).

Gdy będziesz już na miejscu, skieruj się na sam środek lokacji - Pozostałe zadania poboczne w Krzepie - Krzepa (Stalwart Village) M1 - Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry
Podczas walki z Lagufatami najważniejsze jest początkowe ustawienie drużyny.

Gdy będziesz już na miejscu, skieruj się na sam środek lokacji. Wrogowie przebywają kilka metrów nad spalonym domem. Twoim głównym przeciwnikiem będzie Krasnowodna Rodzicielka (Redwater Broodmother), ale towarzyszyć jej będzie około 8 innych lagufatów. Nie będzie to prosty pojedynek, musisz dokładnie go zaplanować i chronić swoich magów. Ich czary obszarowe są kluczowe dla wygrania walki. Z ciał wrogów musisz zabrać przede wszystkim Głowę Rodzicielki (Broodmother's Head), którą oddaj Ascie (M1,4). Otrzymasz od niego 6200 lub 7000 monet (w zależności w jakiej kolejności wykonywałeś zlecenia).