Świat gry | Przewodnik po grze poradnik Pillars of Eternity: The White March Part II
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Świat gry
Druga część dodatku White March do gry Pillars of Eternity wprowadza kilka nowych lokacji, a także nieznacznie modyfikuje część już obecnych w świecie gry. Największych zmian doczekała się Krzepa, czyli największa, ale i jedyna osada Białej Marchii. Nieznaczne zmiany dotknęły także Baterii Durgana. Niektóre lokacja znane z pierwszej części, jak Rdzawy Las (Russetwood) czy Długie Wodospady (Longwatch Falls) pozostały w niezmienionej formie. Dodano także jedną lokację w Jelenioborzu. Większość nowo spotkanych przeciwników wymagać będzie drużyny na przynajmniej 13-14 poziomie doświadczenia, chociaż bardzo dużo zależy w tym wypadku od wybranego stopnia trudności.
Krzepa (M1) - Jest to jedyna osada w Białej Marchii. Od twojej ostatniej wizyty znacznie się zmieniła. Wybrano nowego burmistrza, w miejscu spalonego domu pojawił się nowy handlarz, a do osady przybyło kilkunastu nowych mieszkańców. Większość z nich może zlecić ci jakieś ciekawe zadanie. Warto zauważyć, że w północno-wschodniej części wioski otwarto kopalnię (M2), która stanowi odrębną lokację. Wykonasz tam jedno dosyć długie, ale bardzo ciekawe zadanie, które doprowadzi cię do kolejnej lokacji podrzędnej - Lśniących Jaskiń (Luminescent Cave) (M3).
Bateria Durgana (M4) - Lokacja ta przeszła jedynie kosmetyczne zmiany, gdyż przed samym wejściem do twierdzy pojawili się robotnicy. Modyfikacji doczekało się natomiast Wnętrze Baterii Durgana (M5), które przeszło gruntowny remont. Uzyskaliśmy także dostęp do nowej części kompleksu - zachodniej wieży.
Biała Kotlina (M6) - Jest to niewielka lokacja, w której spotkasz kilka silnych grup przeciwników. Będziesz mógł tutaj wykonać także kilka zadań pobocznych, które przyjąłeś jeszcze w Krzepie.
Fort Żelaznych Cepów (M7) - Większą część mapy zajmuje tytułowy fort wypełniony wrogimi żołnierzami. Nie możesz uniknąć walki z większością z nich, warto więc przed wybraniem się do tej lokacji odpowiednio wyposażyć drużynę.
Opactwo Upadłego Księżyca (M8) - Opactwo jest jedną z najważniejszych lokacji drugiej części dodatku. Samo w sobie nie zawiera zbyt wiele treści, ale prowadzi do dwóch wypełnionych aktywnością lokacji - Sal Obecności (M9) oraz Sal Milczenia (M10). Nie spotkasz tutaj jednak zbyt wielu silnych przeciwników. Lokacja ta pojawia się na naszej mapie automatycznie po ukończeniu zadania Żelazne cepy (The Iron Flail).
Szrama Caryona (M11) - Finałowa lokacja dodatku nie jest zbyt duża, jednak co krok będziesz spotykać potężnych przeciwników. Warto więc rozwinąć swoją postać do mniej więcej 15 poziomu doświadczenia zanim zaczniesz eksplorować Szramę Caryona. Lokacja ta pojawia się na naszej mapie automatycznie po ukończeniu zadania Przypływ (The Rising Tide).
Mowrghek Ien (M12) - Jest to jedyna lokacja wprowadzona przez drugą część dodatku, która znajduje się na terytorium Jelenioborza. Dostęp do niej uzyskujesz po przyjęciu zadania Obietnica filakterium (The Phylactery's Promise). Wykonasz tutaj dwa zadania poboczne oraz stoczysz walkę z dziesiątkami przeciwników. To właśnie w tej lokacji stoczysz najtrudniejszą walkę w całej grze.