Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE White March Part II M5 - Wnętrze Baterii Durgana
PoE White March Part II M5 - Wnętrze Baterii Durgana
Świetlica
Korbal sprzedaje elementy pancerzy, mikstury, zwoje oraz materiały obozowe. W zamkniętej skrzyni (poziom 4) znajdziesz Stary Klucz Strażnika, który otwiera Zbrojownię (02).
Zbrojownia
Drzwi otworzysz za pomocą Starego Klucza Strażnika (01). W środku znajdziesz kilka sztuk broni i pancerzy oraz trochę złota.
Szyb
Łączy Wielką Salę i Białą Kuźnię.
Schody
Możesz tędy wyjść na zewnątrz, na zawalony most.
Schody
Dostaniesz się tędy do Zachodniej Wieży. Musisz jedynie przejść się kawałek po murach twierdzy.
Krasnoludzkie Archiwum
Przy szkielecie znajdziesz klucz do strzelnicy, który potrzebny jest do otwarcia Pomieszczenia Konserwatorskiego (09).
Odlewnia pocisków
W środku spotkasz kilku silnych przeciwników. Możesz tutaj znaleźć m.in. sztabki durgańskiej stali.
Winda Artyleryjska
Przed użyciem windy musisz ją naprawić.
- Znajdź dźwignię (09) lub zastąp ją pochodnią lub łomem;
- Użyj oleju (10) na łańcuchu;
- Zastąp koło zębate (12);
Podczas używania windy pojawi się sekwencja paragrafowa. Na górze spotkasz kilku silnych przeciwników, w tym bossa.
Pomieszczenie Konserwatorskie
W zabezpieczonej skrzyni na górze znajdziesz Krasnoludzką Dźwignię potrzebną do naprawy windy (08). Drzwi na dole otworzysz za pomocą Klucza do Strzelnicy (03).
Kwatera Mistrza Mikstur
Pomieszczenie jest strzeżone przez kilkunastu przeciwników, musisz więc uważać. W skrzyni na południu znajdziesz unikalny sztylet, natomiast w biblioteczce olej potrzebny do uruchomienia windy (08).
Przejście
Aby skorzystać z przejścia pomiędzy pomieszczeniami musisz posiadać młotek i dłuto lub wysłać postać z Mocą na poziomie 14.
Komora Nawęglania
Znajdziesz tutaj Nawęglony tryb, który jest potrzebny do uruchomienia windy (08).
Biała Kuźnia
Wyjście na zewnątrz Baterii Durgana.
Skrzynia zabezpieczona pułapką.
Szyb
Łączy Białą Kuźnię z Wielką Salą.
Skrzynia na poziomie 9. W środku znajdziesz trochę złota i kamień szlachetny.
Przy szkielecie znajdziesz Klucz do Strzelnicy.
Zamknięte drzwi (poziom 6).
Zamknięte drzwi (poziom 9).
Skrytka - wymagany tryb skradania. W środku znajdziesz bardzo dobry płaszcz.
Skrzynia z pułapką. W środku znajdziesz Krasnoludzką Dźwignię.
Zamknięte drzwi. Możesz je otworzyć za pomocą Klucza do Strzelnicy (03).
W skrzyni znajdziesz unikalny sztylet.
W biblioteczce znajdziesz Pargrunowy odrdzewiacz, potrzebny do naprawy windy (08).
Znajdziesz tutaj Nawęglony Tryb, potrzebny do uruchomienia windy (08).
Powiększ mapę

Wnętrze Baterii Durgana (Durgan's Battery Interior) M5 | Bateria Durgana i Biała Kotlina M4, M5 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part II

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016

Ważne obszary na mapie

Świetlica
Korbal sprzedaje elementy pancerzy, mikstury, zwoje oraz materiały obozowe. W zamkniętej skrzyni (poziom 4) znajdziesz Stary Klucz Strażnika, który otwiera Zbrojownię (02).

Zbrojownia
Drzwi otworzysz za pomocą Starego Klucza Strażnika (01). W środku znajdziesz kilka sztuk broni i pancerzy oraz trochę złota.

Szyb
Łączy Wielką Salę i Białą Kuźnię.

Schody
Możesz tędy wyjść na zewnątrz, na zawalony most.

Schody
Dostaniesz się tędy do Zachodniej Wieży. Musisz jedynie przejść się kawałek po murach twierdzy.

Krasnoludzkie Archiwum
Przy szkielecie znajdziesz klucz do strzelnicy, który potrzebny jest do otwarcia Pomieszczenia Konserwatorskiego (09).

Odlewnia pocisków
W środku spotkasz kilku silnych przeciwników. Możesz tutaj znaleźć m.in. sztabki durgańskiej stali.

Winda Artyleryjska
Przed użyciem windy musisz ją naprawić.
- Znajdź dźwignię (09) lub zastąp ją pochodnią lub łomem;
- Użyj oleju (10) na łańcuchu;
- Zastąp koło zębate (12);
Podczas używania windy pojawi się sekwencja paragrafowa. Na górze spotkasz kilku silnych przeciwników, w tym bossa.

Pomieszczenie Konserwatorskie
W zabezpieczonej skrzyni na górze znajdziesz Krasnoludzką Dźwignię potrzebną do naprawy windy (08). Drzwi na dole otworzysz za pomocą Klucza do Strzelnicy (03).

Kwatera Mistrza Mikstur
Pomieszczenie jest strzeżone przez kilkunastu przeciwników, musisz więc uważać. W skrzyni na południu znajdziesz unikalny sztylet, natomiast w biblioteczce olej potrzebny do uruchomienia windy (08).

Przejście
Aby skorzystać z przejścia pomiędzy pomieszczeniami musisz posiadać młotek i dłuto lub wysłać postać z Mocą na poziomie 14.

Komora Nawęglania
Znajdziesz tutaj Nawęglony tryb, który jest potrzebny do uruchomienia windy (08).

Biała Kuźnia

Wyjścia z lokacji

M4 – Wyjście na zewnątrz Baterii Durgana.

Legenda PoE White March Part II M5 - Wnętrze Baterii Durgana

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Wnętrze Baterii Durgana - opis i mapa podrzędnej lokacji

Powyższa mapa przedstawia trzy główne lokacje składające się na Wnętrze Baterii Durgana. Są to: Wielka Sala, Biała Kuźni oraz Zachodnia Wieża. Dwie pierwsze z nich nie zmieniły się zbytnio od naszej ostatniej wizyty, za to trzecia z nich jest lokacją całkowicie nową. Spotkasz tam nowych wrogów i rozwiążesz kilka prostych zagadek. Praktycznie cały poziom powiązany jest bezpośrednio z zadaniem Przygotuj Działa (Ready the Cannons).

Ważne miejsca wewnątrz Baterii Durgana

8. Winda Artyleryjska (Artillery Lift)

Winda prowadzi na szczyt zachodniej wieży, jednak jest popsuta. Aby przywrócić jej użyteczność musisz naprawić 3 elementy:

  1. Po prawej stronie windy brakuje dźwigni, którą ją uruchamia. Możesz ją zastąpić trzema rzeczami: Pochodnią, Łomem lub też Krasnoludzką dźwignią (Dwarven Lever), którą znajdziesz w Pomieszczeniu Konserwatorskim (Maintenance Room) (M5,9).
  2. Łańcuch po lewej jest zardzewiały. Aby go odblokować potrzebować będziesz Pargrunowego Odrdzewiacza (Pargur Rust-Dissolver). Znajduje się on w Kwaterach Mistrza Mikstur (Potionmaster's Quarter) (M5,10) w biblioteczce. Aby jednak dostać się do tego pomieszczenia musisz znaleźć odpowiedni klucz (M5,6).
  3. Na górze musisz naprawić mechanizm poruszający windą. Potrzebować będziesz w tym celu Nawęglony tryb (Patinated Cog), który znajduje się w Komorze Nawęglania (M5,12), w skrzyni po lewej.

Gdy naprawisz już wszystkie elementy musisz tylko pociągnąć za dźwignię. Rozpocznie się dosyć długa sekwencja paragrafowa.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie