Level 06 - Power Station poradnik Penumbra: Requiem
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Level 06 - Power Station
Przed Tobą energetyczna kula #1 , która otoczona jest polem siłowym - jeśli spróbujesz ją wziąć, zostaniesz poparzony. Przejdź nieco dalej, po prawej znajdziesz skrzynki . Zabierz jedną i za pomocą niej wytrąć kulę z pola siłowego #2 .
Turlaj kulę przed siebie, a następnie w korytarz po lewej. Przed tobą lasery #1 . Niektóre z nich znikają na chwilę, niektóre migają dość szybko. Aby przeprowadzić kulę na drugą stronę, użyj ściany bocznej #2 . Kiedy laser zgaśnie, szybko wprowadź kulę do pierwszego "kwadratu", później przeprowadź do kolejnego, a na koniec również ścianą boczną przeprowadź kulę dalej. Tobie lasery nie zrobią żadnej krzywdy!
Na końcu korytarza znajdziesz otwór, który otworzy się, jeśli w pobliżu będzie kula - wturlaj ją do środka #1 . Zawróć i wyjdź na zewnątrz. Odtworzy się krótki filmik ukazujący, jak kula wylatuje z rury, a następnie toczy się po ślizgawce #2 . Dostrzeżesz tam również świecącą metalową kulę .
Przejdź dalej. W następnym pomieszczeniu znajdziesz dźwignię (której nie będziesz mógł jeszcze użyć) oraz krótkofalówkę leżącą przy drzwiach #1 . Podnieś ją i wysłuchaj wszystkiego, na ekranie zaczną pokazywać się obrazy z przeszłości (wspomnienia z poprzednich części gry). Kiedy przekaz ucichnie, drzwi się otworzą. Za nimi znajdziesz trzy duże tłoki #2 . Twoim zadaniem jest przedostanie się po nich na drugą stronę. Nie powinno Ci to sprawić większych problemów.
Po drugiej stronie na początek skieruj się w lewo (na wprost znajduje się portal). Musisz przejść po wysuwających się kładkach #1 , na końcu których czeka świecąca metalowa kula . Wróć tą samą drogą i skieruj się prosto. Przejdź pod drabiną, aż dotrzesz do urwanej drogi - przeskocz dalej, przesuń skrzynię i uruchom dźwignię #2 , która opuści mostek.
Zawróć i wdrap na drabinę. Po ślizgawce udaj się w górę. Dotrzesz do miejsca, gdzie jest zablokowana kula #1 . Zeskocz na kładkę poniżej w celu uruchomienia kolejnej dźwigni, która pozwoli kuli zjechać. Zeskocz na sam dół, z wyjścia z pomieszczenia przeskocz na wysuwające się kładki, następnie skieruj się ponownie na drabinę. Po ślizgawce po raz kolejny skieruj się ku górze, tym razem dojdziesz jeszcze wyżej - do świecącej metalowej kuli #2 .
Zejdź po ślizgawce. Dotrzesz do miejsca, gdzie kula zatrzymała się ponownie. Zejdź po drabinie i skieruj się dalej (tam, gdzie uruchamiałeś dźwignię opuszczającą mostek). Następnie wdrap się na samą górę, po drabinie po prawej #1 . Znajdziesz tam urządzenie z trzema dźwigniami oraz książkę . Podnieś ją, obraz na chwilę ulegnie zmianie. Kiedy wszystko wróci do normy podejdź do dźwigni. Uruchom najpierw tę po lewej. Fragmenty podłogi są szklane, dzięki czemu masz podgląd na kulę #2 . Kiedy przeturla się do drugiej kraty, uruchom dźwignię środkową. Kiedy dotrze na koniec - tę po prawej.
Wróć teraz do pomieszczenia z portalem, a następnie ponownie przejdź po tłokach na drugą stronę. W środku uruchom dźwignię (tę, która wcześniej była nieaktywna) #1 , po czym wróć na drugą stronę. Wdrap się na mniejszą drabinę, po mostku przejdź na ślizgawkę - wszystkie kraty będą otwarte #2 . Przejdź dalej.
Na samym dole znajdziesz cztery laserowe słupy #1 . Zeskocz tam. Ustaw jedną blachę w ten sposób, by stworzyć coś na kształt równi pochyłej, na którą wturlasz energetyczną kulę , która po kontakcie ze słupami zniszczy je #2 . W ten sposób zniszcz wszystkie cztery słupy.
W zamian otrzymasz ostatnią już świecącą metalową kulę #1 . Wdrap się po drabince na ślizgawkę i udaj ku górze. Skieruj się prosto do portalu, który jest otwarty #2 .