Level 04 - Sewer poradnik Penumbra: Requiem
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Level 04 - Sewer
Tuż po wyjściu z pomieszczenia, w którym zaczynasz, skieruj się w prawo. Dojdziesz do kolejnego pokoju - z generatorem. Jednak nie możesz go zatrzymać, gdyż brakuje baterii. Zabierz jedno ze stojących w rogu pudeł #1 i wyjdź z pomieszczenia. Skieruj się ponownie w prawo. Płyń wraz z pudłem przed siebie. Dotrzesz do nieco większego zbiornika, na dnie którego leży pierwsza świecąca metalowa kula #2 .
Płyń na wprost (nie zapomnij o pudle). Dotrzesz do końca kanałów. Ustaw pudło tuż przy kratach, a następnie pociągnij dźwignię znajdującą się na ścianie po prawej #1 . Woda zacznie płynąć pod wpływem włączonego oczyszczania. Postaraj się wskoczyć na pudło (uważaj, będzie w ruchu, co może sprawiać problem), a następnie w przeciwległą stronę #2 .
Dotrzesz do zaworu. Kiedy go przekręcisz, poziom wody zacznie się zwiększać, jednak po krótkiej chwili opadnie i nastąpi eksplozja #1 . Idź dalej, na rogu jest dźwignia, która wynurzy przejścia z wody. Przejdź nimi dalej, wracając do początkowej lokacji - znajdziesz kolejną dźwignię #2 .
Ponownie skieruj się na koniec kanałów, gdzie nastąpiła eksplozja. Tam (na dnie) znajdziesz baterię , która spadła z sufitu #1 . Podnieś ją i skieruj do pomieszczenia z generatorem. Umieść baterię w odpowiednim miejscu #2 , po czym pociągnij za dźwignię.
Kanały zaczną napełniać się wodą. Czym prędzej skieruj się w stronę dużego zbiornika (tam, gdzie na początku odkręcałeś zawór) i poczekaj, aż woda osiągnie maksymalny poziom (po drugiej stronie znajduje się drabinka, woda będzie sięgała tuż pod jej początek) #1 . Wyjdź z wody po drabince. Po prawej znajdują się cztery platformy #2 . Aby je uruchomić, musisz zanurkować i pociągnąć za dźwignię po lewej stronie. Kiedy to zrobisz, szybko wypłyń na powierzchnię, by zdążyć wskoczyć na platformy. Całość nie powinna być trudna.
Na górze czeka na Ciebie kolejna świecąca metalowa kula #1 . Po zabraniu jej udaj się do portalu #2 . Najłatwiejsza droga to ponownie wskoczyć do wody, wyjść po drabince i przejść do pomieszczenia w głębi.