Część VII | Penumbra Czarna plaga poradnik Penumbra: Czarna plaga
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Część VII
Odsuń opartą o rusztowanie blachę [#1 ], a następnie pociągnij za ukrytą za nią wajchę [#2 ]. W ten sposób opuścisz drabinę w lewej części rusztowania. Wejdź po niej na górę. Będąc na górze, opuść znajdującą się tam platformę [#3 ] do poziomu, tak by można było przejść po niej na drugą stronę. Znalazłszy się tam, wejdź po kolejnej drabinie.
Kiedy na drabinie skończą się szczeble, skocz za siebie na skalną półkę. Tam zwal kamienny słup [#4 ] w taki sposób, by można było dostać się po nim na górną partię rusztowania. Będąc na górze, pozbądź się kartonowych pudeł i materaca, by dostać się do komputera [#5 ], na którym otworzysz drzwi prowadzące na zewnątrz. Zostaną one otwarte po wysłuchaniu rozmowy z dr Swanson.
Będąc na zewnątrz, pobiegnij w prawą stronę, przebiegnij przez śnieżny most i wejdź do drewnianej chatki. Tam zabierz z półki zapalniczkę i środki przeciwbólowe. Następnie podpal zapalniczką płyn w beczce [#6 ] i poczekaj, aż się ogrzejesz. Most, po którym wcześniej przebiegłeś, zawalił się, jednak wciąż możesz powrócić, idąc po kamiennych półkach widocznych na lewo od chatki. Wbiegnij do drugiego domku.
Zabierz spray [#7 ] leżący na dolnej półce, a następnie zapal tak jak poprzednio ciecz w beczce, by się ogrzać. Połącz spray z zapalniczką i użyj go do roztopienia zamarzniętej wajchy sterującej mostem [#8 ]. W międzyczasie, gdy most będzie się wysuwał, wróć do domku, by się ogrzać. Przejdź przez most i wbiegnij do kolejnej chaty, gdzie zabierz leżące na ziemi stare ubranie i ogrzej się, podpalając ciecz w beczce.
Teraz udaj się w stronę zasypanych śniegiem wrót. Zabierz jedną z beczek [#9 ], wetknij do niej zdobytą szmatę i polej ją alkoholem z buteleczki. Na koniec podpal i uciekaj z powrotem do chatki. Poczekaj, aż beczka wybuchnie. Po wybuchu droga oczyści się, a Ty będziesz mógł wejść do kompleksu. Tam od razu skieruj się do schroniska dla psów. Po drodze możesz napotkać różnych zarażonych, dlatego nie zatrzymuj się i biegnij przed siebie.