Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część VII | Penumbra Czarna plaga poradnik Penumbra: Czarna plaga

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Część VII

1 - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Odsuń opartą o rusztowanie blachę [#1 ], a następnie pociągnij za ukrytą za nią wajchę [#2 ] - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Odsuń opartą o rusztowanie blachę [#1 ], a następnie pociągnij za ukrytą za nią wajchę [#2 ]. W ten sposób opuścisz drabinę w lewej części rusztowania. Wejdź po niej na górę. Będąc na górze, opuść znajdującą się tam platformę [#3 ] do poziomu, tak by można było przejść po niej na drugą stronę. Znalazłszy się tam, wejdź po kolejnej drabinie.

2 - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Kiedy na drabinie skończą się szczeble, skocz za siebie na skalną półkę - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Kiedy na drabinie skończą się szczeble, skocz za siebie na skalną półkę. Tam zwal kamienny słup [#4 ] w taki sposób, by można było dostać się po nim na górną partię rusztowania. Będąc na górze, pozbądź się kartonowych pudeł i materaca, by dostać się do komputera [#5 ], na którym otworzysz drzwi prowadzące na zewnątrz. Zostaną one otwarte po wysłuchaniu rozmowy z dr Swanson.

3 - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Będąc na zewnątrz, pobiegnij w prawą stronę, przebiegnij przez śnieżny most i wejdź do drewnianej chatki - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Będąc na zewnątrz, pobiegnij w prawą stronę, przebiegnij przez śnieżny most i wejdź do drewnianej chatki. Tam zabierz z półki zapalniczkę i środki przeciwbólowe. Następnie podpal zapalniczką płyn w beczce [#6 ] i poczekaj, aż się ogrzejesz. Most, po którym wcześniej przebiegłeś, zawalił się, jednak wciąż możesz powrócić, idąc po kamiennych półkach widocznych na lewo od chatki. Wbiegnij do drugiego domku.

4 - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Zabierz spray [#7 ] leżący na dolnej półce, a następnie zapal tak jak poprzednio ciecz w beczce, by się ogrzać - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Zabierz spray [#7 ] leżący na dolnej półce, a następnie zapal tak jak poprzednio ciecz w beczce, by się ogrzać. Połącz spray z zapalniczką i użyj go do roztopienia zamarzniętej wajchy sterującej mostem [#8 ]. W międzyczasie, gdy most będzie się wysuwał, wróć do domku, by się ogrzać. Przejdź przez most i wbiegnij do kolejnej chaty, gdzie zabierz leżące na ziemi stare ubranie i ogrzej się, podpalając ciecz w beczce.

5 - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Teraz udaj się w stronę zasypanych śniegiem wrót - Część VII | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Teraz udaj się w stronę zasypanych śniegiem wrót. Zabierz jedną z beczek [#9 ], wetknij do niej zdobytą szmatę i polej ją alkoholem z buteleczki. Na koniec podpal i uciekaj z powrotem do chatki. Poczekaj, aż beczka wybuchnie. Po wybuchu droga oczyści się, a Ty będziesz mógł wejść do kompleksu. Tam od razu skieruj się do schroniska dla psów. Po drodze możesz napotkać różnych zarażonych, dlatego nie zatrzymuj się i biegnij przed siebie.