Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga poradnik Penumbra: Czarna plaga

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Część I

1 - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Weź znajdującą się w jednej z szafek monetę [#01 ] - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Weź znajdującą się w jednej z szafek monetę [#01 ]. Teraz podejdź do biurka. Z szuflad w [#02 ] zabierz notatkę oraz racę. Wsadź zabraną wcześniej monetę do imadła [#03 ]. Przekręć wajchę imadła tak, by zagnieść monetę.

2 - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Odsuń metalową półkę z rogu pomieszczenia - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Odsuń metalową półkę z rogu pomieszczenia. Tam - na śrubkach kraty szybu wentylacyjnego [#04 ] - użyj znalezionej wcześniej monety. Po wyjściu z szybu zabierz leżącą na podłodze notatkę. Zwróć uwagę na automat [#05 ]. Zabierz znajdujące się koło niego baterie i flarę. Na drugim końcu pomieszczenia (przy czarnych skrzyniach) również znajdziesz baterie. Wejdź do dalszej części szybu.

3 - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Przy rozwidleniu idź w kierunku na wprost szybu - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Przy rozwidleniu idź w kierunku na wprost szybu. Dojdziesz do zablokowanego przejścia, przy którym leżą baterie. Teraz wróć do rozwidlenia i zatrzymaj się przed drugim przejściem [#06 ]. Poza ostrzeżeniem na ścianie widać też niestabilne podłoże, które runie w dół już po wykonaniu pierwszych kroków. Aby przejść na drugą stronę, można użyć znajdujących się zaraz obok wejścia desek lub przytaszczyć z wcześniejszej sali jedną z czarnych skrzyń i wrzucić ją do powstałej dziury. Przechodząc dalej, dostrzeżesz, że przejście po prawej blokuje wylatujący z rury strumień pary. Po lewej stronie znajduje się chłodnia, w której odszukaj zepsuty termostat [#07 ]. Teraz wróć do automatu stojącego przy wejściu do szybu i wrzuć do niego zdobytą w celi monetę. Zabierz napój, który wypadnie i wróć z nim do termostatu. Użyj na termostacie napoju. Problem zablokowanej części szybu został rozwiązany. Wejdź w jego dalszą część.

4 - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Wyjdziesz w pomieszczeniu, którego dalszą część blokują lasery - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Wyjdziesz w pomieszczeniu, którego dalszą część blokują lasery. Najpierw obejrzyj leżące na ziemi zwłoki i podnieś leżące koło nich zapiski. Zabierz znajdujące się w prawym rogu beczki i ustaw jedną z nich w miejscu [#08 ]. Wskocz na beczkę i przeskocz lasery. Zwróć uwagę na czytnik [#10 ]. Teraz odsuń szafy z [#09 ] i przejdź przez znajdujące się za nimi drzwi.

5 - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry
Wejdź w pierwsze z otwartych drzwi - Poradnik do gry - 02 Część I | Penumbra Czarna plaga - Penumbra: Czarna plaga - poradnik do gry

Wejdź w pierwsze z otwartych drzwi. Zabierz stamtąd leżące na półkach przedmioty (kaseta, flara, alkohol i baterie). Kasetę włóż do odtwarzacza [#11 ]. Po wysłuchaniu nagrania możesz zapisać grę, używając przedmiotu [#12 ] na półce. Drzwi do obu kolejnych pomieszczeń są zamknięte. Jedno z nich to początkowa cela. Na końcu korytarza znajduje się skrzynka z przewodami [#13 ]. Zabierz leżący przy rogu ściany odłamek [#14 ] i rzuć nim w skrzynkę. Kiedy pokrywa odpadnie, zerwij główny przewód. W ten sposób otworzysz drzwi do zablokowanych pokoi.