Część VI | Penumbra Czarna plaga poradnik Penumbra: Czarna plaga
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Część VI
Udaj się do izby chorych (numer jeden na mapie lokacji). Przed pójściem tam możesz zabrać flary i baterie z pomieszczenia, z którego wyleciał zarażony, po Twym wyjściu z magazynu. Będąc w środku, zabierz leżącą na krześle opaskę [#1 ]. Teraz wejdź do pomieszczenia z komputerem.
Drzwi w znajdującej się tam szafie [#2 ] są zamknięte, jednak można rozbić ich szybkę np. stojącym po prawej wiaderkiem. Z szafy zabierz środki przeciwbólowe oraz pojemnik z substancją chemiczną. Teraz podejdź do biurka i wyjmij z dolnej szuflady zapiski, a następnie użyj komputera. Przeczytaj na nim wyniki testów substancji chemicznych. Napełnij strzykawkę zabraną z szafki substancją chemiczną. Udaj się do zamkniętych szklanych drzwi i załóż na rękę zdobytą opaskę. Wstrzyknij sobie substancję ze strzykawki. Po chwili stracisz przytomność.
Gdy się obudzisz, drzwi będą otwarte. Przejdź przez nie i zabierz ze znajdującej się zaraz za nimi szafy baterie. Kieruj się dalej. Gdy dojdziesz do biurka, weź baterie z jednej z szuflad. Teraz użyj wajchy po lewej stronie [#3 ], do otwarcia pojemnika [#4 ]. Z otwartej komory zabierz leżącą w niej głowę. Po wzięciu przedmiotu wyjdź całkowicie z pomieszczenia i podążaj w stronę biblioteki. Użyj ręki oraz głowy na czytniku [#5 ]. Uzyskasz dostęp do biblioteki.
Zabierz notatkę z szuflady jednego ze stolików po prawej. Możesz również zapisać stan gry, przy pomocy przedmiotu na stoliku. Na jednym z regałów po lewej zauważysz wystającą książkę [#6 ]. Wysuń ją, by otworzyć przejście do ukrytej komnaty. Oprócz ciała Howarda znajdziesz na biurku jego zapiski oraz baterie w dwóch szufladach biurka. Teraz użyj przycisku na ścianie [#7 ], który otworzy zamknięte drzwi po drugiej stronie biblioteki.
Przed opuszczeniem biblioteki zabierz leżący nad wcześniej zamkniętymi drzwiami dziwny artefakt [#8 ]. W tym celu ułóż kilka pudeł z sekretnego pomieszczenia koło środkowego regału, po czym wejdź na ów regał. Stamtąd bez problemu zgarniesz przedmiot. Teraz przejdź z biblioteki w kolejne miejsce. Idź do końca jaskini, aż dotrzesz do rusztowania. Przesuń leżącą na rusztowaniu deskę [#9 ] tak, by można było się z niej dostać na tę część rusztowania, przy której widać opartą o nie blachę.