Karczma | Funkcje budynków w Patrician IV poradnik Patrician IV
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Karczma
Marynarze
081
| 082
|
W karczmie najmiesz do swoich okrętów marynarzy. Nie są oni konieczni do funkcjonowania konwoju, ale przydatki gdyż ci najmowani zajmują się tylko i wyłącznie działami. Im więcej ich najmiesz tym po prostu twoje działa będą skuteczniejsze i będą szybciej strzelać. Na ekranie [081] widzisz ile maksymalnie marynarzy możesz nająć. Najmujesz ich i zwalniasz za pomocą strzałek na środku ekranu. Jeśli w danym mieście nie ma wystarczającej liczby chętnych udaj się do następnego miasta albo chwilę odczekaj - na pewno się pojawią.
Goście
W tej zakładce możesz się podejmować zadań [082] (często wątpliwych moralnie) bądź wykupić różne usługi w tym takie zwiększające umiejętności twojego kapitana.
083
| 084
|
Proponowane są ci np. usługi które mają wpłynąć pozytywne na twoją reputację poprzez zaszkodzenie innym kupców w twoim rodzinnym mieście np. poprzez wzniecenie buntu u jego pracowników, rozgłaszaniu oszczerstw o nim [083] czy też wzniecenie pożaru w ich manufakturach (z tym ostatnim bardzo uważaj, gdyż jeśli w mieście nie ma wielu studni pożar może się szybko rozprzestrzenić i strawić także twoje budynki - po pożarze są one odbudowywane automatycznie). Są też zadania związane z piractwem. Pojawiają się także (wątpliwej wiarygodności) zapytania o pożyczkę [084], prawie zawsze z intratnym procentem.
085
| 086
|
Tyle, że często takie interesy nie kończą się dobrze [085].
Piraci
Na ostatniej zakładce [086] widzisz aktywnych i już nieaktywnych na okolicznych wodach piratów.
087
| 088
|
Ci, którzy zostali wyeliminowani także są wyświetlani [087] włącznie z informacją kiedy i przez kogo zostali zniszczeni. O tych aktualnie panoszących się na wodach możesz przeczytać więcej po kliknięciu [088].