Etap 9 - Przejścia | Solucja Orcs Must Die! 2 poradnik Orcs Must Die! 2
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Etap 9 - Przejścia
Limit czasu: 23:00
Ilość fal wrogów: 12
Wrogowie: lekkozbrojny ork-wojownik, średni ork-wojownik, ciężkozbrojny ork-wojownik, ork-kusznik, kobolt-biegacz, kobolt-saper, ogr, łowny gnoll, troll, żywiołak ziemi
Polecane bronie i pułapki: berło dominacji (garłacz), kościany amulet, lodowy amulet, klimatyzator (smoła), kwasowy spryskiwacz (ściana strzał), machająca maczuga
Nagroda: łucznik
Opis przejścia
Tym razem musisz odpierać ataki z trzech wrót (W1, W2 i W3). Najlepszym sposobem jest zamocowanie w niskich miejscach machających maczug. Dwie z nich postaw w środkowym korytarzu (P1), a po jednej w przejściach (P2, P3). Po odparciu pierwszej fali zacznij stopniowo obstawiać teren pod maczugami klimatyzatorami. Uważaj zwłaszcza na trzecią i czwartą falę, w której pojawią się kobolty. Ustaw się przed szczeliną i strzelaj do nich, jeśli przedrą się przez obronę. Najtrudniej jest do okolic 5-6 fali, ponieważ przeciwnicy mogą zbliżać się do szczeliny, więc powstrzymuj ich za wszelką cenę. Z czasem zacznij dostawiać kolejne maczugi oraz spryskiwacze kwasu (obrazek).
Rozbudowuj także miejsca pułapek przed schodami, dostawiając kolejne machające maczugi, klimatyzatory i spryskiwacze kwasu (obrazek). Kiedy ataki rozpoczną trolle staraj się je zamrażać i atakować przy pomocy kościanego amuletu. Generalnie trzymaj się blisko szczeliny i eliminuj wszystkich, którzy przedrą się przez zasieki. Warto też się wspomóc kościanym golemem. Ustaw również klimatyzatory i spryskiwacze kwasu na dole schodów, aby spowolnić przeciwników, którym uda się przejść. W momencie, kiedy na każdym posterunku będziesz miał po 4-5 maczug, klimatyzatory i spryskiwacze, to bez problemu odeprzesz każdy atak.
Poziom trudności Koszmar:
Zacznij od postawienia trzech barykad na dole schodów z lewej i prawej. Następnie w głównym przejściu (P1) przyczep do ściany machającą maczugę, a na dole postaw klimatyzatory. Odeprzyj pierwsze fale, mając na oku zwłaszcza biegnących górą saperów. Eliminuj ich zanim dotrą do barykad. W międzyczasie rozbudowuj centralny punkt obrony stawiając kolejne machające maczugi, opiekacze (na ziemi i ścianach) oraz klimatyzatory. Kiedy będziesz posiadał 4-5 machających maczug i całą podłogę w pułapkach, to żaden wróg się nie przebije (obrazek). Dla pewności możesz też postawić z tyłu łuczników, a z czasem kilka pułapek na szczycie schodów z prawej i z lewej. Pamiętaj, że najważniejszą sprawą jest rozprawianie się z saperami, którzy nie mogą zniszczyć barykad. Jeśli do tego dojdzie odbudowuj je.