Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 10 - Pasaże | Solucja Orcs Must Die! 2 poradnik Orcs Must Die! 2

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Etap 10 - Pasaże

Limit czasu: 23:00 - Etap 10 - Pasaże | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Limit czasu: 23:00

Ilość fal wrogów: 12

Wrogowie: lekkozbrojny ork-wojownik, średni ork-wojownik, ciężkozbrojny ork-wojownik, kobolt-biegacz, ogr, łowny gnoll, troll, pan ziemi, ogniste dzieci, piekielny nietoperz, łowny gnoll

Polecane bronie i pułapki: berło dominacji (garłacz), kościany amulet, lodowy amulet, klimatyzator (smoła), kwasowy spryskiwacz (ściana strzał), machająca maczuga, łucznik

Nagroda: automat z rozrywkowymi baryłkami

Opis przejścia

Przed przystąpieniem do tej misji warto zainwestować w ulepszenia, które obniżą ceny łuczników - Etap 10 - Pasaże | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Przed przystąpieniem do tej misji warto zainwestować w ulepszenia, które obniżą ceny łuczników. Zacznij od ustawienia po 4 strzelców na podwyższeniach z lewej (P1) i prawej (P2). Sukcesywnie zwiększaj ich liczbę (tak po 7-8 na stronę) oraz postaw na ziemi kilka klimatyzatorów (dobrze, gdybyś wcześniej przedłużył ich czas zamrożenia), dzięki czemu będziesz stworzysz świetną obronę na północy (obrazek). Jest to ważne, ponieważ każda fala będzie zaczynać się od ataku z tej bramy (W1). Wspomagaj swoich strzelców w miarę możliwości.

Po trzeciej fali dobrze żebyś posiadał trochę grosza i rozpoczął umacnianie dwóch pozostałych bram (W2, W3), ponieważ od tego momentu przeciwnicy będą atakować również z tej strony - Etap 10 - Pasaże | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Po trzeciej fali dobrze żebyś posiadał trochę grosza i rozpoczął umacnianie dwóch pozostałych bram (W2, W3), ponieważ od tego momentu przeciwnicy będą atakować również z tej strony. Na początek wybierz jedno przejście (P3 lub P4) i zastaw je klimatyzatorami oraz spryskiwaczami kwasu. Drugie wzmocnij ewentualnie klimatyzatorami, ale ciężar odparcia ataku weź na siebie. Chodzi o to, abyś walczył z jedną stroną, podczas gdy drugi atak będzie wykrwawiał się na silnych pułapkach. Kiedy otrzymasz trochę gotówki zainwestuj w bardziej umocnionym miejscu w machające maczugi, które podwieś do sufitu w przejściu (P5 lub P6). Z czasem dodaj pod nie klimatyzatory, a potem w identyczny sposób zacznij wzmacniać również drugą flankę. W ten sposób rozbijesz każdy atak (obrazek).

Poziom trudności Koszmar:

Stwórz przy północnym wejściu (W1) labirynt z barykad (dwie postaw z lewej strony wejścia, a trzy od ściany z prawej, tak aby między barykadami było pole odstępu) - Etap 10 - Pasaże | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Stwórz przy północnym wejściu (W1) labirynt z barykad (dwie postaw z lewej strony wejścia, a trzy od ściany z prawej, tak aby między barykadami było pole odstępu). Po obu stronach ścieżki dostaw maszynki do mielenia, a na podwyższeniach ustaw łuczników (będą atakować oddziały latające). Niemal w każdej fali będą pojawiać się gnolle, więc koniecznie chroń przed nimi strzelców. Do pułapek na północy dostaw jeszcze klimatyzatory i opiekacze, dzięki czemu stworzysz silną linię obrony (obrazek).

W czwartej fali szybko udaj się na dół, zablokuj dwoma barykadami jedno z przejść (P5), a w drugim ustaw trzy barykady tak, aby stworzyć ścieżkę przy ścianie - Etap 10 - Pasaże | Solucja Orcs Must Die! 2 - Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

W czwartej fali szybko udaj się na dół, zablokuj dwoma barykadami jedno z przejść (P5), a w drugim ustaw trzy barykady tak, aby stworzyć ścieżkę przy ścianie. Następnie ustaw na suficie machającą maczugę, a na długości ściany maszynki do mielenia. Z czasem dokup kilka opiekaczy, a żaden przeciwnik ci się nie prześlizgnie (obrazek). Pamiętaj tylko o osłanianiu łuczników przed gnollami.