Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Observer - poradnik do gry

Observer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia poradnik Observer

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2017

Tuż po ustaniu halucynacji otrzymasz zadanie zlokalizowania właściciela salonu tatuażu i musisz w związku z tym porozmawiać ponownie z dozorcą, który powinien przebywać na głównym dziedzińcu. Dowiesz się, że właścicielem studia jest Jack Karnas.

Po odbytej rozmowie z dozorcą wyrusz do mieszkania o numerze 210 - Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Po odbytej rozmowie z dozorcą wyrusz do mieszkania o numerze 210. Znajduje się ono na drugim piętrze bloku mieszkalnego w południowo-zachodnim narożniku budynku. Najlepiej jest do niego dotrzeć wybierając klatkę schodową zlokalizowaną obok biura dozorcy. Cel podróży prezentuje dołączony obrazek.

Po wejściu do mieszkania możesz najpierw odnaleźć nowe zdjęcie-sekret lub od razu wyruszyć długim korytarzem do gabinetu (w tym momencie niezauważalnie rozpocznie się nowe wspomnienie) - Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Po wejściu do mieszkania możesz najpierw odnaleźć nowe zdjęcie-sekret lub od razu wyruszyć długim korytarzem do gabinetu (w tym momencie niezauważalnie rozpocznie się nowe wspomnienie). Po wejściu do niego zatrzaśnie się bramka za głównym bohaterem i będziesz musiał znaleźć sposób na wydostanie się z tego miejsca.

Jedynym interaktywnym obiektem w gabinecie jest pokazane na powyższym obrazku radio. Musisz zacząć manipulować pokrętłem do zmiany częstotliwości. Za każdym razem gdy natrafisz na właściwą częstotliwość (sygnalizuje ją zielony kolor) pojawi się okazja do obejrzenia krótkiej sceny.

Po obejrzeniu jednej ze scen radio przestanie działać, ale rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste - Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Po obejrzeniu jednej ze scen radio przestanie działać, ale rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste. Podnieś leżący na ziemi kabel i umieść go w otworze znajdującym się z tyłu radia.

Odszukaj nową częstotliwość i zainteresuj się dziwną postacią, która pojawi się w pomieszczeniu. Musisz wyjąć kabel z radia i przejść z nim do tej osoby z zamiarem umieszczenia go w pokazanym na obrazku slocie, który zlokalizowany jest w okolicach brzucha. Przed Tobą ostatnia już seria scen i nie wymagają one szczególnego zaangażowania z Twojej strony za wyjątkiem tej wymuszającej przyciągnięcie kabla do lewitującego obiektu. Po obejrzeniu wszystkich scen powrócisz do rzeczywistego świata i znajdziesz się w "prawdziwym" mieszkaniu 210.

Jednym z nowo odblokowanych zadań jest zbadanie miejsca zbrodni w mieszkaniu 210, tak więc zacznij w dobrze poznany już sposób korzystać z trybów EM Vision oraz Bio Vision - Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Jednym z nowo odblokowanych zadań jest zbadanie miejsca zbrodni w mieszkaniu 210, tak więc zacznij w dobrze poznany już sposób korzystać z trybów EM Vision oraz Bio Vision. Zeskanuj przede wszystkim całe ciało Jacka Karnasa (powyższy obrazek), jak również jego mniejsze części - protezę oka, implant filtracyjny, ślady po ranie i protezę nogi. Oprócz tego w mieszkaniu do zeskanowania są ślady krwi (w kilku różnych miejscach, w tym także niedaleko wyjścia z mieszkania), laska, dyktafon (odsłuchaj nagrania), licencja medyczna, karta kredytowa, substancja 53B, tablet i komputer (przeczytaj wszystkie e-maile).

Zanim opuścisz mieszkanie rozejrzyj się także za nowym zdjęciem-znajdźką (jest w jednej z szafek) oraz za strzykawkami z synchrozyną (najwięcej ich jest w łazience).