Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Observer - poradnik do gry

Observer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia poradnik Observer

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2017

Przesłuchanie sąsiadów to opcjonalne zadanie, aczkolwiek nie powinieneś go pomijać, bo możesz się nim zająć w drodze do terminalu komputerowego pomocnego w odnalezieniu kobiety, która dzwoniła do ofiary.

Przykładowy interkom - Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
Przykładowy interkom

Na potrzeby opisywanego opcjonalnego celu musisz używać interkomów zamontowanych na drzwiach sąsiednich mieszkań. Nie we wszystkich mieszkaniach będą przebywali lokatorzy, przy czym możesz zaliczyć rozmowy z osobami z apartamentów 008, 006, 005, 003, 002, 009 oraz 016. W trakcie niektórych przesłuchań możesz zostać postawiony przed możliwością wybrania opcji dialogowej, ale nie będą one znacząco wpływały na wynik rozmowy.

Hakowanie pozwoli ci ustalić kod do otwarcia drzwi - Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
Hakowanie pozwoli ci ustalić kod do otwarcia drzwi

Na potrzeby głównego zadania musisz powrócić do pomieszczenia, w którym wcześniej przebywał dozorca. Nie możesz jednak wybrać głównych drzwi prowadzących do klatki schodowej, bo z racji na nałożoną blokadę są one zamknięte. Zamiast tego przejdź przez dużą dziurę w ścianie zlokalizowaną obok mieszkania 008. Docelowo dotrzesz do zamkniętych drzwi, przy których znajduje się nowa klawiatura do wprowadzenia kodu. Po wejściu w interakcję z nią skorzystaj dla odmiany z opcji hakowania żeby ustalić kod - w naszym przypadku było to 0446.

Wyrusz dalej i podążaj wąskimi korytarzami w stronę miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację blokowiska (po drodze możesz zajrzeć do mieszkania 017, ale jest to opcjonalne) - Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Wyrusz dalej i podążaj wąskimi korytarzami w stronę miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację blokowiska (po drodze możesz zajrzeć do mieszkania 017, ale jest to opcjonalne). Po wejściu do biura dozorcy rozejrzyj się za nowymi strzykawkami z synchrozyną i następnie sprawdź jego komputer. Możesz przejrzeć wszystkie dostępne zakładki, aczkolwiek najważniejsza jest ta z zapisanymi dokumentami. Przejdź do pokazanego na powyższym obrazku dokumentu z listą mieszkańców z pierwszego pięta, a wytypowane zostaną dwie kandydatki z pasującymi inicjałami N.H.

Przy próbie opuszczenia pomieszczenia zostaniesz zatrzymany przez dozorcę. Ponownie musisz z nim porozmawiać zanim zajmiesz się dotarciem do wytypowanych mieszkań.

Uwaga - Za jednym z monitorów w biurze ukryte jest zdjęcie. To jeden z 69 sekretnych obiektów, których odnajdywaniem możesz zajmować się podczas przechodzenia gry.

Udaj się do mieszkania 104 - Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
Udaj się do mieszkania 104

Wytypowane dwa mieszkania znajdują się na pierwszym piętrze bloku mieszkalnego i do podróżowania pomiędzy piętrami możesz wykorzystywać dwie klatki schodowe. Jedna z nich znajduje się na końcu korytarza z biurem dozorcy, ale w tym przypadku lepiej jest dotrzeć do drugiej klatki schodowej. Przejdź w tym celu ponownie przez duży dziedziniec i skorzystaj z tego samego przejścia co wcześniej w drodze do apartamentu 007.

Po dotarciu do schodów wyrusz na pierwsze piętro. Mieszkanie 106 jest zamknięte i nie musisz go w ogóle odwiedzać, gdyż cel misji zostanie zaktualizowany w momencie dotarcia do powiązanego z dalszymi postępami mieszkania 104. Otwórz drzwi prowadzące do korytarza z mieszkaniami 101-104. Przejdź tym korytarzem i wejdź do mieszkania 104.