Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Observer - poradnik do gry

Observer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wytropienie mordercy | Opis przejścia poradnik Observer

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2017

Sledztwo dotyczące Adama ze sprawy numer 405 trwa:

Przykładowy ślad, dzięki któremu możesz podążać za mordercą - Wytropienie mordercy | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
Przykładowy ślad, dzięki któremu możesz podążać za mordercą

Opuść mieszkanie 210. Podążanie za mordercą nie jest na szczęście bardzo skomplikowanym procesem, gdyż został on ranny i w konsekwencji pozostawił po sobie liczne ślady krwi. Po znalezieniu się na korytarza zacznij się za nimi rozglądać. W lokalizowaniu ich może ci pomagać tryb Bio Vision, aczkolwiek korzystanie z niego i skanowanie każdej kałuży krwi nie jest obowiązkowym krokiem. Najważniejsze jest to żeby w trakcie przemarszu nie śpieszyć się, dzięki czemu nie zgubisz tropu i nie będziesz musiał powracać w pobliże mieszkania 210 żeby ponownie rozpocząć proces podróżowania za mordercą.

1 - Wytropienie mordercy | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
W trakcie podróży doświadczysz halucynacji, ale początkowo nic one jeszcze nie zmienią i nadal będziesz musiał odnajdywać kolejne ślady krwi - Wytropienie mordercy | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

W trakcie podróży doświadczysz halucynacji, ale początkowo nic one jeszcze nie zmienią i nadal będziesz musiał odnajdywać kolejne ślady krwi. Docelowo musisz dotrzeć do zamkniętych drzwi i spróbować zhakować zlokalizowaną obok nich klawiaturę z zamiarem ustalenia kodu potrzebnego do ich otwarcia. Niestety poznasz w ten sposób jedynie dwie pierwsze cyfry kombinacji (w naszym przypadku było to 20). Po tym jak załączy się nowa scena zacznij badać okolicę i dotrzyj docelowo do pomieszczenia w klubie nocnym z obrazka 1 gdzie można wcisnąć mały przycisk. W wyniku tej akcji załączy się neon i pojawią się przed Tobą dwie brakujące cyfry do kodu. Powróć do klawiatury i wprowadź kod 2069 (obrazek 2).

Zacznij uciekać gdy tylko zakończysz rozmowę z jednym z lokatorów - Wytropienie mordercy | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
Zacznij uciekać gdy tylko zakończysz rozmowę z jednym z lokatorów

Wyrusz dalej i kontynuuj podróżowanie za śladami krwi aż dotrzesz do jednego z mieszkań i będziesz mógł wejść w interakcję z interkomem. Przygotuj się, bo tuż po zakończeniu rozmowy z lokatorem pojawi się zabójca i jeśli mu nie uciekniesz doprowadzisz do śmierci Lazarskiego. Rozpocznij ucieczkę i nie zatrzymuj się do momentu gdy załączy się nowa halucynacja z pobytu w lesie.

Główny bohater nadal znajduje się w bloku mieszkalnym - Wytropienie mordercy | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Główny bohater nadal znajduje się w bloku mieszkalnym. Las jest jedynie bardzo zaawansowanym hologramem i będą Cię o tym utwierdzały w przekonaniu załączające się w regularnych odstępach czasu fale, dzięki którym przez krótką chwilę widoczny stanie się rozkład pomieszczeń i korytarzy w aktualnej lokacji. Twoim zadaniem jest docieranie do zielonych skrzynek podobnych do tej z powyższego obrazka. Po odnalezieniu każdej z nich musisz ją wyciągnąć, gdyż w rzeczywistości jest to holo-czip. Zlokalizowanie i wyciągnięcie wszystkich trzech urządzeń pozwoli ci "powrócić" do bloku mieszkalnego.

Wejście na strych - Wytropienie mordercy | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry
Wejście na strych

Możesz odsłuchać nowych wiadomości pozostawionych na dyktafonach lub od razu wznowić proces lokalizowania śladów krwi mordercy. Trop prowadzi na strych, tak więc dotrzyj do najbliższej klatki schodowej i wyrusz po schodach na górę. Po dotarciu na najwyższe piętro otwórz drzwi na strych, które wcześniej były zamknięte.

BARDZO WAŻNA UWAGA - Po wkroczeniu na strych i rozegraniu kolejnych scen nie będziesz już mógł powrócić do głównej części bloku mieszkalnego. Jeśli masz jakieś zaległe sprawy do załatwienia na terenie blokowiska (np. zaliczenie opcjonalnych śledztw albo zbadanie wszystkich mieszkań) to zajmij się nimi w pierwszej kolejności.

Po znalezieniu się na strychu nadal podążaj bardzo liniową ścieżką. Doprowadzi Cię ona do klapy w podłodze, którą musisz podnieść i następnie wskoczyć do dużego otworu. Dokładnie w tym samym momencie zaatakuje Cię morderca, ale jest to wyreżyserowana scenka, na przebieg której nie będziesz miał żadnego wpływu.