Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 | Kampania 2 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 8 - PRERIOWI INDIANIE

HOLY PLACE (ŚWIĘTE MIEJSCE)

Cele misji - Misja 8 | Kampania 2 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Przekrocz kanion i zbuduj osadę [1]
  • Uwolnij Święte Miejsce (Holy Place) od tych, którzy zakłócają spokój przodków [2]
  • Zawrzyj sojusz ze Siuksami (Teton Sioux) [3]
  • Zniszcz składy we wszystkich obozach wroga [4]

Dopłynięcie z punktu A do B , co też jest Twoim pierwszym zadaniem [1], nie powinno być zbyt trudne. Z lądu ostrzeliwują Cię co prawda nieprzyjaciele, ale wybicie ich nie sprawi Ci kłopotu. Zostaw łodzie w punkcie B , każ Indianom je opuścić i zbuduj w punkcie C osadę. Z surowcami nie powinno być problemu - niedaleko możesz postawić pole i kopalnię złota, drzew na drewno też nie zabraknie. Trzeba przyznać, że położenie wioski jest bardzo sprzyjające, bowiem od zachodu i północy ochraniają Cię góry, a od południa rzeka. Wrogowie mogą więc atakować tylko i wyłącznie od wschodu (D ), więc postaw tam swojego bohatera - jest naprawdę silny i poradzi sobie ze wszystkimi nadciągającymi jednostkami. Po zdobyciu dostatecznej ilości surowców postaw odpowiedni budynek i rozpocznij rekrutację jednostek. Nie potrzebujesz ich póki co zbyt wiele, wystarczy Ci w zupełności 10 łuczników. Poślij ich wraz z bohaterem do punktu E i wybij wszystkich znajdujących się w okolicy wyjętych spod prawa wyrzutków (outlaw). Następnie zniszcz wieże strażnicze, kopalnie złota i wszystkie zajęte przez wroga budynki [2]. Święte Miejsce zostało tym samym teoretycznie uwolnione. Duch wodza, który zginął w poprzedniej misji, powie teraz Twojemu bohaterowi, że jego plemię powinno zawrzeć sojusz ze Siuksami [3]. Poślij więc swoich ludzi do punku G , a wspomniani Siuksowie bez słowa (małomówni jacyś) przyłączą się do Ciebie. Dowiesz się też, że trzeba teraz zniszczyć składy we wszystkich trzech wrogich obozach. Tutaj jednak będzie już nieco trudniej i 10 łuczników to trochę za mało. Zwerbuj więc kolejnych 10, możesz też na wszelki wypadek sprowadzić grupę uzbrojonych we włócznie spear warriorów. Kiedy uznasz już, że jesteś gotowy, zaatakuj żołnierzy pilnujących skład w pierwszym obozie (H ) i zniszcz go. Skieruj teraz swoich ludzi do punktu I , zburz następny magazyn i wycofaj się, by kazać Indianom utrzymać pozycję (hold position). Wróg najpewniej sprowadzi tutaj ludzi z trzeciego obozu, więc wykończenie ich ułatwi Ci nieco zadanie. Jeżeli w trakcie walki zauważysz, że przegrywasz, spokojnie wróć do wioski Siuksów i uzupełnij straty - żołnierze nie powinni przyjść za Tobą. Teraz, o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, zniszcz skład w drugim obozie (I ) i ruszaj do trzeciego. Po drodze napotkasz wieże strażnicze (J ), ale możesz zostawić je w spokoju. Jeżeli wybiłeś wcześniej obrońców ostatniego obozu, teraz pozostaje Ci tylko zburzenie budynku (K ). A jeśli nadal tu są, zabij ich i w końcu zrównaj magazyn z ziemią [4].