Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania 1 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 2 - HISZPANIE

DARK MENACE (PONURA GROŹBA)

Cele misji - Misja 2 | Kampania 1 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Odeprzyj atak Indian [1]
  • Znajdź i zabij szamana [2]
  • Uwolnij uwięzionych żołnierzy [3*]
  • Uratuj farmerów [4*]

Po raz kolejny kapitan Carvinez dopiero co przybył na wyspę (A ), a już sytuacja wygląda niezbyt ciekawie. Obóz atakowany jest przez grupę Indian, więc jak najszybciej rozpraw się z nimi [1]. Po chwili dostaniesz do dyspozycji kolejnego (obok Carvineza) bohatera - Mendozę. Z rozmowy z nim dowiesz się, że Indianie coś kombinują i w pobliżu grasuje jakiś demon, a ściślej - umiejący przywoływać dzikie zwierzęta szaman. Trzeba się go jak najszybciej pozbyć [2], ale wcześniej warto wypełnić dwa inne cele, które co prawda do zaliczenia misji nie są wymagane, ale ich ukończenie będzie bardzo przydatne. Pamiętaj, by poruszać się po lesie ostrożnie, bo zamieszkujące okolicę wilki i niedźwiedzie wręcz uwielbiają wyskakiwać zza drzew i atakować. Ruszaj więc na północny zachód (do punktu B ), gdzie znajduje się pilnowane przez kilku Indian "więzienie". Zabij strażników i uwolnij swoich żołnierzy [3*], a chętnie się oni do Ciebie przyłączą. Teraz wróć do obozu (A ) i poślij jednostki do punktu C . Mieszkający tam farmerzy są atakowani, więc pomóż im [4*], a potem zabierz ich ze sobą - nie są może zbyt silni, ale zawsze to jakaś pomoc. Masz już wystarczająco dużo jednostek, toteż możesz w końcu stawić czoła szamanowi. Ruszaj do punktu D i pokonaj kilka niedźwiedzi, a następnie skieruj się do E . Szaman o wdzięcznym imieniu Penegashea poskacze, pokrzyczy, przyzwie zwierzę i ucieknie. Tobie zaś nie pozostaje chwilowo nic innego, jak tylko wybić wilka i Indian, a następnie gonić szamana. Idź więc na północ (uważaj na kilku wrogów), a dojdziesz po chwili do punktu F . Penegashea nie ma zamiaru się poddać - najpierw zwyzywa Twoich ludzi, a potem pomacha rękami i obok stojącego niedaleko totemu pojawią się dzikie zwierzęta. Zabij je jak najszybciej, a potem zniszcz totem, bo inaczej szaman znowu kogoś przyzwie. Na koniec Penegashea zdecyduje się walczyć bardziej tradycyjnie, ale zabicie go nie powinno już stanowić większego problemu.