Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

No Man's Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 | Kampania 3 | No Man's Land Fight For Your Rights! poradnik No Man's Land: Fight For Your Rights!

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

MISJA 13 - OSADNICY

EVERY MAN HAS HIS PRICE (KAŻDY CZŁOWIEK MA SWOJĄ CENĘ)

Cele misji - Misja 13 | Kampania 3 | No Mans Land Fight For Your Rights! - No Mans Land: Fight For Your Rights! - poradnik do gry

Cele misji:

  • Zabij przywódcę Indian [1]
  • Ochroń miasto przed planowanym atakiem Indian [2]

Kolejna bardzo łatwa misja. Prowadzony przez Ciebie bohater (William Sanders) musi zabić przywódcę Indian [1], aby pokazać tym samym, co potrafi. Problem polega na tym, że Henry Starr (którego, nawiasem mówiąc, powinieneś kojarzyć z poprzednich kampanii) też chce się zaprezentować z najlepszej strony, a więc również ma zamiar zatłuc biednego wodza. Na szczęście na razie nie może tego zrobić, bo musi zgromadzić złoto potrzebne do wynajęcia łowcy nagród (bounty hunter). Trochę to potrwa, zatem musisz uporać się z wodzem zanim minie określony limit czasu. Na dobry początek poślij ludzi do pracy (A ) i zbierz w jednym miejscu (B ) swoją piechotę i konnych. Lada chwila dowiesz się, że miasto (C ) zostanie za moment zaatakowane, a Ty oczywiście nie możesz do tego dopuścić [2]. Każ więc natychmiast swoim jeźdźcom udać się we wskazane miejsce (C ) i powstrzymaj Indian, a następnie wracaj z powrotem do własnej osady. Możesz teraz rozpocząć rekrutację kolejnych konnych, ale tak po prawdzie nie będzie to wcale potrzebne. Bardzo przydatny okaże się za to snajper, więc jak najszybciej postaw odpowiednie budynki i zatrudnij go. W międzyczasie uważaj na niewielkie grupy Indian, które będą Cię co jakiś czas odwiedzać - zgromadzeni w punkcie B zbrojni bez problemu sobie z nimi poradzą. Kiedy już będziesz mieć w swoich szeregach snajpera, ruszaj wszystkimi swoimi ludźmi w okolice punktu D . Sprowokuj Indian, by Cię zaatakowali, a następnie postaraj się jak najszybciej dostać do wnętrza wioski (E ). W pobliżu największego namiotu zobaczysz wodza, więc nie zważając na obrońców natychmiast rzuć na niego wszystkich zbrojnych. Wspomagani przez snajpera na pewno bardzo szybko sobie z nim poradzą.